20

روز طوفانی شکارچی سپاهان با 4 گل ؛ آیا او آماده ترین مهاجم ایران است؟

  • کد خبر : 33460
  • 12 آذر 1398 - 14:01
روز طوفانی شکارچی سپاهان با 4 گل ؛ آیا او آماده ترین مهاجم ایران است؟

هاجر دباغی یعنی گل. او این را بارها ثابت کرده است. ۳۳ گل در فصل گذشته و ۱۰ گل تا هفته هفتم فصل جاری. ؛ آیا شکارچی سپاهان، آماده ترین مهاجم ایران است؟

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس – عشق بین سپاهان و هاجر دباغی یک عشق دوطرفه است. او مدت ها پیش تعصبش به پیراهن سپاهان را ثابت کرد و سپاهان هم پای ستاره هایش ایستاده. این چنین است که نام هاجر و سپاهان به هم گره خورده اند.

هاجر دباغی در جریان پیروزی ۵ بر صفر سپاهان علیه همیاری آذربایجان غربی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان یک تنه ۴ گل به ثمر رساند و پوکر او را شقایق روزبهان، علیا حضرت کامبک، تکمیل کرد.

حالا هاجر آمار گل هایش را به ۱۰ گل در ۷ بازی رسانده است. فصل گذشته ۳۳ گل به ثمر رساند. امسال می تواند رکوردش را بهبود بخشد؟ هاجر به آی دبلیو اسپورتس می گوید: “فصل گذشته در ۳ بازی فرصت حضور نداشتم و شاید آمار گل می توانست از عدد ۳۳ هم فراتر برود. امیدوارم امسال مسابقه ای را از دست ندهم و در این صورت گل های بیشتری به ثمر می رسانم.”

به عمل کار برآید به سخندانی نیست. به مناسبت “تعصب” شکارچی

سپاهان ۹۸ مدعی قهرمانی نیست اما به نظر می رسد می تواند حداقل برای سوم شدن بجنگد. هاجر در این باره می گوید: “ما تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشتیم و زمان را هم از دست دادیم. تمرینات پیش فصل خیلی دیر آغاز شد و در نتیجه، فصل را خوب آغاز نکردیم. قطعا اوضاع در آینده بهتر می شود.”

به عقیده هاجر دباغی، طلایی ها تا هفته هفتم به آمادگی ۸۰ تا ۹۰ درصدی رسیده اند. هاجر البته در مورد وضعیت فنی سپاهان با بیان محمودی، معتقد است سپاهان به تیمی فنی تر تبدیل شده است: “ما به سمت فوتبال روی زمین، پاس های پرتعداد و استفاده از همه فضاها پیش رفته ایم. سپاهان زیبا و فنی بازی می کند و این برای همه ما لذت بخش است.”

در بیست سالگی، هاجر سرمایه آینده ست. سرمایه سپید، سرمایه طلایی

هاجر، در حال حاضر جوان ترین مهاجم تیم ملی بزرگسالان است. او یک جانشین خوب برای گلزنان پا به سن گذاشته است. آینده به او تعلق دارد؟ آمار که چنین می گوید. علاوه بر این، هاجر در لیگ، فرصت خوبی برای اثبات خود دارد.

ما به دقت او را نگاه می کنیم. شاید هایلایت های حضور هاجر در لیگ ۹۸ هنوز در راه باشد. مثل بازی با آذرخش در کردستان یا بازی با صدرنشین. عملکرد در بازی های بزرگ، ملاک بهتری برای قضاوت در مورد هاجر دباغی خواهد بود و پاسخ به این سوال که آیا او آماده ترین مهاجم ایران است؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.