17

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان | شکست عجیب مشهدی ها در آبادان و خط و نشان بهمن

  • کد خبر : 33725
  • 15 آذر 1398 - 12:49
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان | شکست عجیب مشهدی ها در آبادان و خط و نشان بهمن

در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان و گروه بهمن به صدرنشینی خود در گروه های دوگانه ادامه دادند. پالایش نفت آبادان با یک پیروزی نابودگرانه، آویژه صنعت مشهد را منهدم کرد و خانه بسکتبال هرمزگان شکست سنگینی را پذیرفت.

آی دبلیو اسپورتس – با برگزاری ۶ بازی در روز پنج شنبه ۱۴ آذر ۹۸، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان به سرانجام رسید. مدعیان حریفان خود را شکست دادند اما شکست سنگین مشهدی ها در آبادان عجیب و باور نکردنی بود.

در یکی از بازی های گروه ب در آبادان تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه شگفت انگیز ۱۰۱ بر ۲۸ آویژه صنعت پارسای مشهد را شکست داد و این، یک طرفه ترین پیروزی این فصل لیگ تا پایان هفته چهارم است. آویژه صنعت در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و شکست با اختلاف ۷۳ پوئن نمی تواند برای آویژه صنعت توجیهی داشته باشد.

در این گروه، تیم صدرنشین بهمن برابر خانه بسکتبال هرمزگان ۹۹ بر ۴۹ پیروز شد. هر دو تیم تا پیش از این بازی هر ۳ بازی خود را برده بودند اما این مسابقه نشان داد فاصله گروه بهمن با خانه بسکتبال هرمزگان تا چه اندازه عمیق است و گروه بهمن تا چه حد با سایر هم گروه های خود تفاوت کیفی دارد.

در سنندج، خانه بسکتبال کردستان برابر خانه بسکتبال فارس ۶۹ بر ۵۷ به پیروزی رسید. شیرازی ها نسبت به هفته های گذشته پیشرفت کرده بودند اما نتیجه نهایی با اولین برد کردها در خانه همراه شد.

ویرانگر مثل پالایش نفت آبادان. عجب بردی بود!

در گروه یک، سلطه نامی نو همچنان ادامه دارد. آن ها مثل گروه بهمن تیم پیروز در همه بازی ها بوده اند. این بار، نامی نو در تهران شکلی را ۷۳ بر ۵۹ قربانی کرد. گاز، تیم قعرنشین گروه یک نیز برابر بانوان شهر گرگان حرفی برای گفتن نداشت و ۵۴ بر ۹۰ شکست خورد.

دیدار تماشایی و نزدیک سپهرداد و پاز نیز با وجود تلاش بی امان پاز برای متوقف کردن حریف با پیروزی ۷۹ بر ۷۳ سپهرداد همراه شد. مسابقه نفس گیری بود اما سپهرداد مانع از شگفتی سازی پاز شد.

نتایج کامل هفته چهارم از این قرار است:

گروه الف:

ستاد شرکت ملی گاز تهران ۵۴– ۹۰ بانوان شهر گرگان

شکلی تهران ۵۹– ۷۳ نامی نو اصفهان

آسمان سترگ سپهرداد تهران ۷۹ – ۷۳پاز تهران

گروه ب:

پالایش نفت آبادان ۱۰۱– ۲۸ آویژه صنعت پارسا مشهد

گروه بهمن تهران ۹۹ – ۴۹ خانه بسکتبال هرمزگان

خانه بسکتبال کردستان ۶۹ – ۵۷خانه بسکتبال فارس

بخش ویژه لیگ برتر بسکتبال بانوان ۹۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.