هفته هشتم لیگ برتر فوتبال | همان همیشگی ؛ تهی از جذابیت و حالا تهی از نظم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال | همان همیشگی؛ تهی از جذابیت و حالا تهی از نظم

  • کد خبر : 33784
  • 15 آذر 1398 - 17:24
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال | همان همیشگی؛ تهی از جذابیت و حالا تهی از نظم

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد. یک بازی لغو شد و در سایر بازی ها تیم های مدعی پیروز شدند. خبری از جذابیت نیست و این داستان اغلب روزهای لیگ برتر فوتبال زنان ایران است.

آی دبلیو اسپورتس – هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۴ آذر ۹۸ با برگزاری ۵ بازی به سرانجام رسید و جز یک تغییر در انتهای جدول، جابجایی در رتبه تیم ها در کار نبود و همه چیز روال همیشگی خود را طی کرد.

در بازی های امروز تیم صدرنشین شهرداری بم که به شیراز سفر کرده بود پس از یک ربع از سپری شدن زمان مسابقه با ترک زمین از سوی تیم حریف روبرو شد. بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی با دو گل بهناز طاهرخانی و شهناز جعفری زاده به سود شهرداری بم بود که نماینده شیراز خواسته یا ناخواسته بازی را ادامه نداد.

نتیجه این بازی سه بر صفر برابر تیم زاگرس شیراز منظور می شود. در ابتدای این بازی تیم زاگرس شیراز در اعتراض به آن چه بی توجهی مسئولان استان فارس به این تیم عنوان شده با ۷ بازیکن بازی را شروع کرد و در نهایت با مصدومیت یک بازیکن، بازی نیمه تمام ماند.

شهرداری بم در بازی امروز؛ آن‌ها از بم تا شیراز را طی طریق کردند تا یک ربع برابر زاگرس بازی کنند و به بم برگردند

این فوتبال موجب لذت نیست. در یک سو نتایج یک طرفه و فاصله عمیق بین برخی تیم ها و دیگران و از سوی دیگران اتفاقاتی نظیر غیبت در بازی ها و رها کردن مسابقه لیگ را مخاطب گریز می کند. به این موارد اضافه کنید ممانعت از ورود خبرنگاران و عکاسان و پسرفت در همه زمینه ها.

تیم رده دومی آذرخش کردستان در ارومیه برابر تیم همیاری آذربایجان غربی ۶ بر صفر پیروز شد. سمیه خرمی چهار گل و شیوا فاضلی و فروغ موری هر کدام یک گل برای آذرخش به ثمر رساندند.

در کرج، تیم هیئت فوتبال استان البرز ۵ بر یک به سپاهان باخت. هاجر دباغی پس از پوکر هفته قبل این بار دبل کرد و آمار گل هایش را به عدد ۱۲ رساند. صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده – که اصولا او را متبحر در پاس گل می شناسیم – برای تیم بیان محمودی گلزنی کردند.

اغلب پاسور و حالا گلزن؛ مریم رهیده پس از مدتها گلزنی کرد. او در سپاهان یک مهره مهم است

در اصفهان ذوب آهن به برد ارزشمند دو بر یک برابر ملوان رسید و در اهواز، پالایش گاز ایلام ۲ بر صفر و با گل های عاطفه ایمانی و زهرا حاتم نژاد آویسا را تسلیم کرد. پارس جنوبی هم تصمیم گرفت برای بازی با شهرداری سیرجان به استان کرمان سفر نکند و سه بر صفر بازنده شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.