هفته ششم لیگ برتر هندبال | تلخ کامی شهید شاملی در تهران و سومین برد پیاپی ذوب آهن | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11

هفته ششم لیگ برتر هندبال | تلخ کامی شهید شاملی در تهران و سومین برد پیاپی ذوب آهن

  • کد خبر : 33793
  • 15 آذر 1398 - 18:06
هفته ششم لیگ برتر هندبال | تلخ کامی شهید شاملی در تهران و سومین برد پیاپی ذوب آهن

هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان با تلخ کامی شهید شاملی در تهران و سومین برد پیاپی ذوب آهن همراه بود. اشتاد سازه در خانه کیش ایر را برد و سپاهان به یک برد قابل انتظار در گچساران رسید.

آی دبلیو اسپورتس – هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۱۵ آذر با برگزاری ۴ مسابقه برگزار شد و در مهم‌ترین بازی امروز در تهران تیم تاسیسات دریایی در یک رالی دیدنی و نفس گیر با اختلاف یک گل شهید شاملی کازرون را برد.

در مسابقه‌ای که پیروز آن می‌توانست هر تیمی باشد و البته تساوی در آن بهترین نتیجه برای اشتاد سازه صدرنشین بود در نهایت تاسیسات ۲۳ بر ۲۲ پیروز شد تا هم شهید شاملی کازرون را پس از این رالی، ناامید کند و هم اشتاد سازه را از افزایش اختلاف امتیاز.

اشتاد سازه در خانه در مسابقه با کیش ایر مشکل خاصی نداشت و ۲۳ بر ۱۴ به پیروزی رسید گویی ماموریت کیش تنها گرفتن یقه تاسیسات دریایی بود و بس. آن ها جز در برابر تاسیسات، در برابر سایر مدعیان کبریت بی خطر بوده اند.

کیش ایر در نیمه نخست پا به پای اشتاد سازه پیش می‌رفت تا جایی که گل‌های کمی در نیمه نخست رد و بدل شد اما دفاع خوب اشتاد سازه اجازه پیشی گرفتن کیش را نداد و حتی زمانی که راضیه جانباز دقایقی از زمین مسابقه اخراج شد کیش نتوانست از این فرصت استفاده لازم را ببرد.

از نکات منفی این بازی اصابت ضربه پای دروازه‌بان تیم کیش با بازیکن اشتاد سازه بود بعد این اتفاق در حالی که بازیکن بیهوش روی زمین افتاده بود بازیکنان بدون در نظر گرفتن عواقب آن مصدوم را به شکل بدی و بدون برانکارد از زمین خارج کردند.

در این صحنه از بازی نشانی از پزشکیار نبود بازیکن اشتاد سازه شانس آورد که از این ماجرا جان سالم به در برد و بعد از مداوا توسط کادر اورژانس به سالن بازگشت.

در نیمه دوم اما با مصدومیت دروازه بان تیم کیش شرایط کاملاً تغییر کرد و آن تیم زهر دار نیمه اول نبود و یکی پس از دیگری گل‌ها را دریافت می‌کرد، درنهایت بازی به سود اشتاد سازه به پایان رسید.

اشتادسازه هنوز هماهنگی لازم را بین بازیکنانش کم دارد ولی به لطف درخشش هانیه لک در دروازه و چند بازیکن با تجربه‌اش توانسته تا به اینجای لیگ را به خوبی پشت سر بگذارد. شاگردان شافعیان پس از برد برای او در سالن مسابقه جشن تولد. کوچکی تدارک دیدند.

موقعیت رو به تزلزل؛ حکایت این روزهای کیش ایر

ذوب آهن نیز همچنان روزهای خوشی را سپری می‌کند. آن‌ها سومین برد پیاپی را هم به دست آوردند و این بار ۲۶ بر ۱۲ ارشیا شید طرقبه را شکست دادند. در بین تیم‌های نیمه پایین جدول آن‌ها بهترین تیم هستند اما اثبات این که در برابر بالای جدولی‌ها حرفی برای گفتن دارند، همه بر عهده خودشان است.

در گچساران، نفت و گاز ۲۰ بر ۳۱ به سپاهان باخت. نتیجه عجیبی نبود و دیگر خبری از نفت و گاز قدرتمند گذشته نیست. آن‌ها در لیگ ۹۸ حضور دارند که فقط باشند و بودن خود را استمرار بخشند و تیم بی ستاره گچساران حالا با بازیکنان کم سن و سال چهره‌ای متفاوت با گذشته دارد.

جدول رده بندی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.