11

تورنمنت تنیس روی میز فنلاند | شکست دختران پینگ پنگ ایران برابر سوئد

  • کد خبر : 33955
  • 17 آذر 1398 - 11:42
تورنمنت تنیس روی میز فنلاند | شکست دختران پینگ پنگ ایران برابر سوئد

تورنمنت تنیس روی میز فنلاند با شکست دختران پینگ پنگ ایران برابر سوئد در اولین مسابقه تیمی همراه بود. دختران تنیس روی میز ایران همچنین در مسابقات انفرادی به میدان رفتند.

آی دبلیو اسپورتس – تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران برای حضور در تورنمنت فنلاند در هلسینکی حضور دارد و نخستین دیدار خود در بخش تیمی را به سوئد مسابقات واگذار کرده است.

تیم ملی تنیس روی میز با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری مقابل سوئد به میدان رفت و ۲ بر صفر بازنده شد. این شکست، البته شکستی نزدیک بود. هم ندا شهسواری و هم مهشید اشتری ۲ گیم از حریف گرفتند و ۳ بر ۲ مغلوب شدند.

همچنین شیما صفایی دیگر بازیکن تیم ملی همراه با یک بازیکن فنلاندی به مصاف تیم اوکراین رفت و ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

همچنین در بخش انفرادی تورنمنت تنیس روی میز فنلاند و در پایان روز نخست، در دور اول مهشید اشتری ۴ بر صفر حریف انگلیسی را برد، ندا شهسواری ۴ بر یک به بازیکن ژاپنی باخت و شیما صفایی با همین نتیجه حریفی از کشور میزبان را شکست داد.

در دور دوم، مهشید اشتری نتیجه بازی اول را تکرار کرد و این بار یک پینگ پنگ باز از بلاروس را ۴ بر صفر مغلوب کرد، ندا شهسواری نیز برابر حریفی از بلاروس با همین نتیجه پیروز شد و شیما صفایی در یک بازی سنگین و نفس گیر ۴ بر ۳ حریفی از سوئد را برد.

در دور سوم و چهارم تورنمنت تنیس روی میز فنلاند، ندا شهسواری ۲ بازی برگزار کرد که ابتدا بازیکنی از ولز را ۴ بر یک برد و سپس این برد را برابر حریفی نروژی تکرار کرد. با توجه به میزبانی فنلاند از این تورنمنت، تعداد قابل توجهی از بازیکنان اسکاندیناوی شامل نروژ، فنلاند و سوئد در این مسابقات حضور دارند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.