صعود سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته | آی دبلیو اسپورتس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

صعود سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

  • کد خبر : 34009
  • 17 آذر 1398 - 13:33
صعود سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

فهرست جدید رده بندی فدراسیون جهانی کاراته با اتمام مسابقات کاراته وان مادرید در حالی منتشر شده که مدال برنز حمیده عباسعلی در این رویداد سبب صعود یک پله ای او شده است. سارا بهمنیار همچنان پنجم است.

آی دبلیو اسپورتس – هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ با عنوان کاراته مادرید با کسب یک مدال برنز برای دختران اعزامی ایران با مربیگری سمانه خوش قدم  همراه بود و حمیده عباسعلی با یک برنز مانع از این شد که دخترها از اسپانیا دست خالی برگردند.

این مدال برنز برای حمیده عباسعلی سبب شد وی در فهرست جدید رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته در وزن به اضفافه ۶۸ کیلوگرم با یک پله رشد، از رده هشتم به رده هفتم برسد. او در این رنکینگ ۳۸۳ امتیاز به دست آورده است.

سارا بهمنیار پس از نمایش درخشان در کاراته وان توکیو و مسکو و ۲ طلای متوالی در مادرید ناکام بود و خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت با این حال عملکرد اخیر وی سبب صعودی ۴ پله ای شده و او توانسته از رده نهم به رده پنجم وزن منهای ۵۵ کیلو برسد.

طراوت خاکسار دیگر دختر ایرانی این وزن بدون تغییر رتبه نفر هفتم این وزن است تا هر ۲ کاراته کای ایران وضعیت خوبی در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ داشته باشند.

حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار در رده هفتم رنکیگ وزن خود قرار دارند

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم رزیتا علیپور پس از طلای مرحله ششم لیگ جهانی کاراته وان مسکو و سپس حذف زودهنگام در کاراته وان مادرید، همچنان مثل رده بندی اعلام شده قبل، نفر هفتم وزن خود است و شیما آل سعدی که دیگر شانسی برای المپیک ندارد و در مادرید نیز غایب بود با یک پله سقوط از رده ۳۸ به رده ۳۹ رسیده است.

سرانجام در کاتا، فاطمه صادقی ، کاتاروی جوان ایران که در کاراته وان اسپانیا حضور نداشت با ۳ پله سقوط به رده بیستم رسید. نگین باقری کاتاروی باتجربه ایران پس از حضور در مرحله هفتم لیگ جهانی، صعودی ۸ پله ای را تجربه کرد و از رده ۸۶ به ۷۸ رسید. مهسا افسانه نیز در رده ۹۱ قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.