روز دوم تکواندوی آزاد کشور | قهرمانی قابل پیش بینی مهلا مومن زاده و شهربانو دامغانی نژاد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

روز دوم تکواندوی آزاد کشور | قهرمانی قابل پیش بینی مهلا مومن زاده و شهربانو دامغانی نژاد

  • کد خبر : 34181
  • 18 آذر 1398 - 21:50
روز دوم تکواندوی آزاد کشور | قهرمانی قابل پیش بینی مهلا مومن زاده و شهربانو دامغانی نژاد

روز دوم تکواندوی آزاد کشور با برگزاری مبارزات سه وزن دیگر و قهرمانی قابل پیش بینی مهلا مومن زاده و شهربانو دامغانی نژاد توام شد. راضیه رنگرز راده نیز دیگر طلایی روز دوم بود.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های تکواندوی آزاد بزرگسالان کشور امروز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ دومین روز خود را پشت سر گذاشت و دختران تکواندوکار اوزان سوم، ششم و هشتم (۵۳-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم) روی شیاپ چانگ رفتند.

در روز دوم مسابقات کیفیت مسابقات نسبت به روز اول به مراتب بهتر بود. در وزن سوم (منهای ۵۳ کیلوگرم) مهلا مومن زاده توانست با شکست دادن تمامی حریفان قهرمان شود گرچه در این وزن رقابت بین تکواندوکاران نفس گیر و جذاب تر از حد تصور بود.

 نایب قهرمان جهان در این وزن در دیدار پایانی از سد اوین پاداشی از کردستان عبور کرد و به یک قهرمانی قابل پیش بینی رسید. مهلا مومن زاده حریفانش را با اقتدار شکست داد و در فینال در شرایطی که ۱۵ بر ۱۲ از پاداشی پیش بود، حریفش به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مبارزه انصراف داد. زهرا وطن دوست (مازندران) و زهرا ستاری (مرکزی) نفرات سوم مشترک این وزن بودند.

مدال آوران وزن ششم ؛ راضیه رنگرز زاده قهرمان شد

در وزن ششم (منهای ۶۷ کیلو) رقابت برای قهرمانی با موفقیت راضیه رنگرز زاده همراه بود. تکواندوکار خراسان رضوی و تیم داتیس یزد در لیگ کوثر، توانست با پیروزی بر سها ابوالفتحی از گیلان قهرمان شود و عنوان سوم مشترک به مهسا کیادلیری از مازندران و فاطمه توکلی از لرستان رسید.

دیدار نیمه نهایی راضیه رنگرز زاده و مهسا کیادلیری در آخرین ثانیه ها اتفاقات جالبی داشت. کیادلیری از رنگرز زاده پیش بود و دو ضربه او در آخرین ثانیه ها به سر حریف امتیازی برای او نیاورد در مقابل در ثانیه آخر در اتفاقی عجیب، رنگرز زاده از شکست پیروزی ساخت و مسابقه ای که تقریبا در آن هیچ شکی نسبت به پیروزی مهسا کیادلیری وجود نداشت به سود رنگرز زاده پایان یافت.

در وزن هشتم (به اضافه ۷۳ کیلوگرم) شهربانو دامغانی نژاد قهرمان بی رقیب این وزن بود و اجازه شگفتی سازی به حریفان را نداد. شهربانو در این وزن در فینال فاطمه امینی از اصفهان را برد. زهرا قنبری از قم و سیده حانیه صاحبی از البرز سوم مشترک شدند.

مدال آوران وزن هشتم؛ شهربانو در صدر

در روز نخست این مسابقات، زهرا علیزاده در وزن دوم ، عالمه پوشیان در وزن پنجم و غزل مهدوی در وزن هفتم قهرمان شده بود. مسابقات تکواندوی آزاد کشور سه شنبه ۱۹ آذر به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.