15

مبینا علی نسب از رقابت با شطرنج باز رژیم صهیونیستی انصراف داد

  • کد خبر : 34317
  • 21 آذر 1398 - 9:51
مبینا علی نسب از رقابت با شطرنج باز رژیم صهیونیستی انصراف داد

در مسابقات بین المللی شطرنج اسپانیا مبینا علی نسب از رقابت با شطرنج باز رژیم صهیونیستی انصراف داد . رسانه‌های دولتی ایران اعلام کردند مبینا علی نسب این تصمیم را در “حمایت از مردم مظلوم فلسطین” گرفته است.

آی دبلیو اسپورتس – دور نهم مسابقات شطرنج بین المللی اسپانیا مبینا علی نسب شطرنج باز جوان ایران طبق قرعه باید با نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه می‌داد که تصمیم گرفت از رویارویی با این شطرنج باز امتناع کند.

مبینا علی نسب طبق قرعه آریل ارنبرگ از رژیم صهیونیستی را در پیش رو داشت که از مسابقه با این شطرنج باز انصراف داد. به گفته رسانه‌های دولتی ایران علی نسب برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مسابقه با ارنبرگ خودداری کرده است.

این در حالی است که در ماه‌های گذشته، ورزشکارات مختلف ایرانی از جمله دختران ورزشکار از رویارویی با ورزشکاران اسراییلی امتناع کرده‌اند. ثمین عابد خجسته بدمینتون باز ایرانی ۲ بار متوالی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در تور آفریقا از حضور برابر نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد.

موضوع رویارویی ورزشکاران ایرانی برابر ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس بارها در محافل عمومی مردم مورد توجه قرار گرفته و در فضای بین المللی تهدیداتی ورزشی را علیه ایران ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.