13

جدال حساس هیئت خراسان و سایپا در لیگ فوتسال | تقابل جذاب شیربیگی و افلاکی

  • کد خبر : 34324
  • 21 آذر 1398 - 6:04
جدال حساس هیئت خراسان و سایپا در لیگ فوتسال | تقابل جذاب شیربیگی و افلاکی

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی جمعه برگزار می‌شود که جدال حساس هیئت خراسان و سایپا گل سرسبد بازی‌های این هفته است جایی که سارا شیربیگی و شهین افلاکی گلزنان شاخص دو تیم برابر هم قرار می‌گیرند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان جمعه ۲۲ آذر ۹۸ برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در مشهد تیم‌های مدعی هیئت خراسان و سایپا برابر هم صف آرایی می‌کنند.

پس از تیم حفاری که با ۳۵ امتیاز صدرنشین است، تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و سایپا با ۳۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و نتیجه این دیدار در مشهد نقشی مهم در وضعیت آینده جدول و سرنوشت دو تیم دارد.

در بازی رفت در تهران، هیئت خراسان رضوی برابر سایپا ۲ بر یک بازنده شد و اکنون می‌خواهد این شکست را در خانه‌اش جبران کند اما سایپا با نیلوفر اردلان و ستارگانش برای این مسابقه برنامه دارند.

جلوه ویژه این بازی تقابل سارا شیربیگی از هیئت خراسان رضوی و شهین افلاکی از سایپا به عنوان بهترین گلزنان دو تیم است ضمن این که نقش بازیکنانی چون نسیمه غلامی و زهرا لطف آبادی در ترکیب میزبان و آرزو صدقیانی زاده و اعظم آخوندی در ترکیب سایپا در این مسابقه کلیدی خواهد بود.

تیم صدرنشین حفاری در این هفته در اهواز میزبان رهیاب تهران است و تیم رده چهارمی مس رفسنجان در خانه از شهروند ساری پذیرایی می‌کند و پس از ۲ شکست متوالی و ناباورانه، چاره‌ای جز برد در رفسنجان ندارد.

برنامه کامل دیدارهای هفته شانزدهم لیگ فوتسال بانوان

مس رفسنجان – شهروند ساری

هیئت فوتبال خراسان رضوی – سایپای تهران

حفاری خوزستان – رهیاب تهران

پالایش نفت آبادان – هیئت فوتبال اصفهان

نامی نو اصفهان – پارس آرای شیراز

پویندگان صنعت فجر شیراز – دختران کویر مس کرمان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.