23

ندا شهسواری در مسیر جاودانگی : کار در سوئد سخت است اما ناامید نیستیم

  • کد خبر : 3441
  • 03 اردیبهشت 1397 - 8:40
ندا شهسواری در مسیر جاودانگی : کار در سوئد سخت است اما ناامید نیستیم

ر قابت های جهانی تنیس روی میز در سوئد در پیش است و ندا شهسواری ، باتجربه ترین عضو تیم ملی امیدوارانه به این مسابقات نگاه می کند. شاید آغاز نمایش تازه برای رسیدن به آخرین المپیک زندگی اش.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ ندا شهسواری شناخته شده ترین دختر پینگ پنگ باز ایران است. دختر کرمانشاهی تیم ملی 6 سال پس از این که اولین بار در المپیک لندن ظاهر شد اکنون با تجربیات بیشتر در کنار جوان ترها ، ستون مستحکم تیم تحت هدایت فاطمه کیوانی است.

شهسواری در اوج پختگی به دنبال اهداف جدید است. می خواهد به سومین المپیک متوالی دوران حرفه ای اش و جاودانگی در ورزش زنان ایران برسد و مسابقات جهانی سوئد ، می تواند شروع تازه ای برای تحقق هدف تازه ندا باشد. گفتگوی IWSports با ندا شهسواری ، کسی که بودنش قوت قلب ماست را بخوانید:

کار در سوئد سخت است اما ناامید نیستیم

کار در مسابقات جهانی امسال برای ما به مراتب دشوارتر و در عین حال مهم تر است زیرا وارد یک دسته و سطح بالاتر نسبت به گذشته شده ایم.طی همه سال های گذشته  ما در دسته 4 و 3 حضور داشتیم و حالا برای اولین بار این فرصت را به دست آورده ایم که در سطح 2 جهان با تیم های قدرتمندی رقابت کنیم.

کار سختی در پیش داریم و کار حساس است. هم از این نظر که حریفان مدعی صعود به سطح یک جهان هستند و با تمام قوا وارد مسابقات می شوند و هم این که تیم ما در سطح 2 جهان یک تیم تازه وارد است.

با این وجود ما یک دوره تمرینی منظم و بسیار خوب را پشت سر گذاشته ایم. ماه ها در اردو و بدون وقفه ، مشغول تمرینات تکنیکی ، تاکتیکی و بدنسازی بوده ایم. به همین دلیل فکر می کنم حق داریم که امیدوار باشیم. همه ما 5 نفر ، پیشرفت کرده ایم و می توانیم نتیجه بگیریم به شرط این که به سرعت خودمان را با شرایط مسابقات هماهنگ کنیم.

صعود به دسته یک؟ باید بگویم کار بسیار سختی است اما غیر ممکن نیست.  از رئیس فدراسیون گرفته تا مربیان و تک تک بازیکنان زحمت کشیده ایم و می خواهیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

انگیزه جدید: توکیو

من 2 المپیک را تجربه کرده ام که به خودی خود موفقیت بزرگی بود اما در هیچ یک به دلایل مختلف از جمله موضوع مربی و حریف تمرینی مناسب، بردی کسب نکردم. آن چه به من انگیزه می دهد حضور در سومین المپیک در وهله اول و پیروز شدن و صعود به مراحل بالاتر در توکیو 2020 است.

رسیدن به المپیک ؛ دشوارتر از گذشته

برنامه ریزی های خاص خودم را برای المپیک 2020 دارم. باید از آسیب دیدگی دور بمانم و از هر مانعی بر سر راهم دوری کنم. البته رسیدن به المپیک نسبت به گذشته سخت شده است به 2 دلیل : یکی رنکینگی شدن کسب سهمیه المپیک از سوی ITTF و دیگری سرمایه گذاری کشورهای آسیای میانه روی تنیس روی میز و پرورش بازیکنانی که رقبای سرسختی برای من هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.