24

هفته هفتم لیگ برتر هندبال | قهرمانی نیم فصل برای اشتاد سازه؛ سپاهان در کیش، مات شد

  • کد خبر : 34426
  • 22 آذر 1398 - 15:45
هفته هفتم لیگ برتر هندبال | قهرمانی نیم فصل برای اشتاد سازه؛ سپاهان در کیش، مات شد

با پیروزی در دربی مشهد در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان، اشتاد سازه قهرمان نیم فصل شد و تاسیسات دریایی به لطف برد باارزش در اصفهان برابر ذوب آهن در جایگاه دوم ایستاد. کیش ایر نیز با برتری در خانه برابر سپاهان نتیجه درخشانی به دست آورد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان و هفته نیم فصل اول امروز جمعه ۲۱ آذر ۹۸ با برگزاری ۴ مسابقه به انجام رسید و حاصل دیدارهای امروز قهرمانی تیم اشتاد سازه مشهد در نیم فصل بود.

تیم‌های اشتاد سازه و ارشیا شید طرقبه شاندیز دربی مشهد را برگزار کردند که در پایان اشتاد سازه با حساب ۳۲ بر ۸ به پیروزی رسید. این پیروزی در حالی برای اشتاد سازه به‌دست آمد که شرایط نابرابری در مشهد برای دو تیم برقرار است و بازی امروز جنگ دارا و ندار بود.

ارشیا شید که حتی امکان گرفتن سالن شهید بهشتی را در مشهد ندارد در سالن امام رضا دانشگاه فردوسی مشهد میزبان اشتاد سازه بود. از دیگر نکاتی که باعث شد بازی کاملاً یک طرفه‌ای در مشهد برگزار شود مصدومیت یکی از اصلی‌ترین بازیکنان تیم ارشیا شید بود.

تیم آماده نشمین شافعیان که کار سختی نداشت با ملی‌پوشان پرشمارش توانست قهرمانی را به مشهد هدیه دهد و در سوی مقابل، تراژدی ارشیا شید با صفر امتیاز بدون پیروزی در نیم فصل نخست به پایان رسید.

برخلاف ارشیا شید، نیم فصل اول روزهای خوبی برای اشتاد سازه رقم زد اما در نیم فصل دوم انتظار می‌رود ناهماهنگی‌ها در این تیم کمتر شود. به نظر می‌رسد نبود بازیکنان پروازی این تیم در تمرینات در این موضوع بی اثر نباشد.

کیش ایر حق دارد این چنین شاد باشد. آن‌ها درخشان‌ترین نتیجه امروز لیگ را به دست آوردند

پیروزی بزرگ امروز در کیش برای تیم کیش ایر به دست آمد. کیش ایر توانست تیم سرسخت سپاهان را در یک بازی جذاب و دیدنی ۲۷ بر ۲۳ شکست دهد. میزبان در نیمه دوم بازی کیش، با نمایش فوق العاده اش کار سپاهان را تمام و خاطره برد بزرگ برابر تاسیسات را تجدید کرد.

کیش ایر به یاد غلبه به یادماندنی بر تاسیسات دریایی، این بار سپاهان را قربانی کرد. کیش قابل احترام است زیرا بی ستاره است اما در خودباوری، یک الگو محسوب می شود

تاسیسات دریایی تهران نیز در یکی دیگر از بازی‌های این هفته مهمان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان توانست ۲۲ بر ۱۴ پیروز شود و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. شهید شاملی کازرون هم با پیروزی ۴۰ بر ۱۸ مقابل نفت و گاز گچساران ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه سوم لیگ ایستاد.

نتایج هفته پایانی نیم فصل اول لیگ هندبال بانوان

ارشیا شیر طرقبه و شاندیز ۸ : ۳۲ اشتاد سازه مشهد
ذوب آهن اصفهان ۱۴: ۲۲ تاسیسات دریایی تهران
کیش ایر ۲۷ : ۲۳ سپاهان اصفهان
شهید شاملی کازرون ۴۰ : ۱۸ نفت و گاز گچساران

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.