14

شعبانیان : فشاری برای دعوت از بزرگسالان وجود نداشت | در حال تشکیل تیم ملی “ب” هستیم

  • کد خبر : 34651
  • 24 آذر 1398 - 12:26
شعبانیان : فشاری برای دعوت از بزرگسالان وجود نداشت | در حال تشکیل تیم ملی “ب” هستیم

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان تاکید کرد فشاری برای دعوت از بزرگسالان به اردوی تیم ملی وجود نداشته است. او می‌گوید تیم ملی ب در حال تشکیل است و برنامه‌ای برای حذف بزرگسال ها از تیم ملی وجود ندارد.

آی دبلیو اسپورتسمیترا شعبانیان سرمربی موقت تیم ملی والیبال بانوان که به تازگی و به منظور آماده سازی تیم ملی برای حضور در انتخابی المپیک مسئولیت تیم ملی را پذیرفته دور جدید تمرینات را با ملی پوشان آغاز کرده است.

او در فهرست اول خود تیمی کاملاً جوان و بدون حضور اعضای تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی را فراخواند و در فهرست دوم او نام چند بازیکن بزرگسال به لیست جوان‌ها اضافه شدند.

این اقدام، این شائبه را به وجود آورد که میترا شعبانیان تحت فشار و پس از انتقاد بازیکنان باسابقه تیم ملی تصمیم گرفته باتجربه‌ها را به تیم ملی دعوت کند اما شعبانیان می‌گوید از ابتدا هم برنامه این بوده که بزرگسال ها به اردو اضافه شوند و برنامه‌ای برای حذف باتجربه‌ها وجود ندارد.

میترا شعبانیان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: آن چه ما در تیم ملی انجام می‌دهیم اقداماتی است که با هماهنگی شخص ریاست فدراسیون والیبال و با هماهنگی فدراسیون انجام می‌شود بنا بر این نظر شخصی من در این زمینه جایگاهی ندارد و در حال فراهم سازی شرایط بهتری برای سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان هستیم.

او ادامه داد: بر اساس برنامه‌ای که از ابتدا داشتیم تعدادی بازیکن جوان را به تیم ملی دعوت کردیم تا آن‌ها را ارزیابی کنیم. من در این باره که کسی به من فشار آورده که بازیکنان بزرگسال را دعوت کنم چیزی نخوانده‌ام و چنین چیزی صحت ندارم. هدف ما این بود که جوان‌ها بیایند، آن‌ها را ببینیم و به تدریج بزرگسالان را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: هیچ برنامه‌ای برای حذف تیم ملی بزرگسالان نداریم و جوانگرایی صرف در تیم اصلی نداریم بلکه برنامه تشکیل تیم ملی “ب” است. سرمربی آینده اگر صلاح بداند این دو تیم را ادغام می‌کند و اگر هم بخواهد تیم اصلی و تیم “ب” حفظ خواهند شد. ما در انتخابی المپیک شانسی برای کسب سهمیه نداشتیم پس این فرصت را به تیم ملی “ب” دادیم که در این مسابقات، میدان ببیند و تجربه بیاندوزد.

شعبانیان همچنین با اشاره به وضعیت پیکان در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: حدود ۶۰ درصد تیم ما به سایپا رفته‌اند و ما تیمی داریم که بازیکنان امید و جوانان، شاکله آن را تشکیل می‌دهند اما در عین حال، تیم ما باکیفیت و پرامید است. راهبرد پیکان این است که بازیکن سازی کند و این برای ما اولویت است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.