12

نگاهی بر عملکرد لژیونرهای والیبال | خیز سامسون با مائده برهانی و ناکامی تیم آشفته و کدخدا

  • کد خبر : 34687
  • 24 آذر 1398 - 22:28
نگاهی بر عملکرد لژیونرهای والیبال | خیز سامسون با مائده برهانی و ناکامی تیم آشفته و کدخدا

لژیونرهای والیبال بانوان ایران امروز در مسابقات لیگ والیبال ترکیه به میدان رفتند. خیز بلند سامسون با مائده برهانی و ناکامی آشفته چکیده عملکرد امروز دختران والیبالیست ایرانی شاغل در کشور همسایه غربی بود.

آی دبلیو اسپورتس – لژیونرهای والیبال ایران امروز در لیگ دسته اول والیبال ترکیه مسابقات خود را برگزار کردند که مائده برهانی همراه با تیمش پیروز میدان شد تا سامسون اسپور به روند موفق خود ادامه دهد.

سامسون اسپور امروز در لیگ یک ترکیه به مصاف تیم نوشهیر رفت و در یک بازی نزدیک و جانانه که به ست پنجم رفت در نهایت موفق شد ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. ماوده برهانی یکی از ارکان مهم پیروزی سامسون در این بازی بود. مائده برهانی در این بازی ۲۶ امتیاز به دست آورد که ۲۵ امتیاز آن اسپک و یک امتیاز آن دفاع بود.

سامسون اسپور با این برد در رده سوم جدول قرار گرفت. هدف تیم مائده برهانی، راهیابی به پلی آف و در نهایت صعود به لیگ برتر است.

تیم آلبیستن که مونا آشفته و مهسا کدخدا را در اختیار دارد امروز به مصاف تیم باشاک اسپور رفت و در سه ست متوالی مغلوب شد. آلبیستن در جدول لیگ یک ترکیه تیم دهم است و در ۳ بازی از ۱۰ بازی خود در این فصل پیروز شده است.

والیبال ایران پرچمدار در اختیار داشتن لژیونر در ورزش زنان ایران است. مائده برهانی و مونا آشفته دومین سال حضور در والیبال ترکیه را تجربه می‌کنند اما مهسا کدخدا از امسال این تجربه را به دست آورده است.

گزارش : زهرا قیاسی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.