15

Weekly Race 1 | زهرا لطف آبادی ، رهیاب و سحر فرجی ، برترین های هفته

  • کد خبر : 34721
  • 25 آذر 1398 - 16:42
Weekly Race 1 | زهرا لطف آبادی ، رهیاب و سحر فرجی ، برترین های هفته

آی دبلیو اسپورتس در بخش Weekly Race به معرفی برترین های ورزش زنان در هر هرفته می پردازد. مسابقات ورزشی زنان در طی هفته آنالیز می شود و پس از اتمام هر هفته بازیکنان، مربیان و تیم های شاخص و چهره های الهام بخش معرفی می شوند.

آی دبلیو اسپورتس – به Weekly Race خوش آمدید. ما از این پس چهره های ویژه ورزش زنان کشور در هر هفته را در قالب “ویکلی ریس” معرفی می کنیم. این گزینش در ۵ بخش ورزشکار، مربی موثر، تیم، ستاره جوان (Princess of Persia) و چهره الهام بخش انجام می شود.

در Weekly Race ۱ حد فاصل شنبه ۱۶ تا جمعه ۲۲ آذر مد نظر قرار گرفته است. در بخش ورزشکاران، زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی به دلیل درخشش در دیدار حساس هفته برابر سایپا و نقش مهم در این پیروزی کلیدی برای صدرنشین لیگ، نفر برتر انتخاب شد.

پس از زهرا لطف آبادی ، شکوفه صفری بازیکن تیم والیبال ذوب آهن و آیدا گل محمدی ستاره جوان تیم خانه بسکتبال کردستان نیز به دلیل عملکرد فوق العاده خود در این هفته شایسته تقدیر بودند.

در بخش تیم های هفته، تیم رهیاب تهران در لیگ برتر فوتسال به دلیل پیروزی خیره کننده در اهواز برابر تیم صدرنشین لیگ برتر ، حفاری خوزستان تیم برتر معرفی شد. کیش ایر در لیگ برتر هندبال به دلیل پیروزی درخشان برابر سپاهان و پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال به دلیل روند فنی رو به رشد شایان تقدیر بودند.

در بخش مربیان تاثیرگذار، سحر فرجی سرمربی تیم هندبال کیش ایر به دلیل نقش مهم در پیروزی ارزشمند این تیم برابر سپاهان در لیگ برتر به عنوان مربی هفته انتخاب شد. فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال و نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در لیگ برتر بسکتبال به دلیل تداوم تاثیرگذاری در موفقیت های تیمشان دیگر منتخبان ما بودند.

در بخش پدیده هفته Princess of Persia که به بازیکنان زیر ۱۸ سال اختصاص دارد الینا رحیمی به دلیل قهرمانی در تور تنیس روی میز نوجوانان در بوشهر و سومین قهرمانی پیاپی نفر اول “ویکلی ریس” شد. هانا سلطانی و ماندگار فرزانی تنیسورهای زیر ۱۴ سال ایران در مسابقات غرب آسیا شایسنه تقدیر، تشخیص داده شدند.

در بخش چهره الهام بخش، ما سیده اکرم حسینی بانوی ۶۷ ساله و نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در جزیره کیش را به دلیل استقامت و وفاداری به ورزش در این سن و سال، به عنوان Miss Inspire هفته انتخاب کردیم.

دومین ویکلی ریس به بازه زمانی ۲۳ تا ۲۹ آذر اختصاص خواهد داشت. ما برترین های ویکلی ریس را در پایان لیگ های ورزشی زنان کشور به طور ویژه مورد تقدیر قرار خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تبریک و عرض ادب خدمت خانم دکتر سیده اکرم حسینی و رتبه اول تنیس اصفهان زیبا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.