18

دختران کاراته کا دی ماه عازم کاراته وان شیلی می‌شوند

  • کد خبر : 34734
  • 25 آذر 1398 - 18:36
دختران کاراته کا دی ماه عازم کاراته وان شیلی می‌شوند

پس از پایان مراحل لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹، اکنون سال جدید میلادی در راه است و مسابقات پیش رو در راه تعیین تکلیف حضور دختران کاراته کای ایران رد المپیک توکیو سرنوشت ساز خواهد بود.

آی دبلیو اسپورتس – مرحله هفتم لیگ جهانی کاراته وان در اسپانیا آخرین مرحله این مسابقات در سال ۲۰۱۹ میلادی بود و اکنون پس از تعطیلات کریسمس، همه چیز مهیای مراحل جدید کاراته وان در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

سال ۲۰۲۰ سال المپیک است و همه چیز برای کاراته کاهای ایرانی و البته دیگران سرنوشت ساز خواهد بود. به همین دلیل است که سمانه خوش قدم تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته را برپا کرده تا ملی پوشان با نهایت آمادگی به مسابقات آینده بروند.

اولین مرحله کاراته وان سری آ به میزبانی شیلی برگزار می شود. کشوری دور دست در آمریکای جنوبی که البته فدراسیون کاراته برای اعزام ملی پوشان به چنین سفری، چالش های خاص خود را – از نظر مالی – دارد.

با این حال حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار و رزیتا علیپور چهار کاراته‌کای حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته زنان هستند که از ۲۳ آذرماه تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوش‌قدم سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند.

این نفرات ۲۰دی ماه برای حضور در مسابقات سری آ، راهی شیلی می‌شوند. این کاراته کاها البته در کنار چند کاراته کای جوان در اردوی ملی تمرین می کنند. حضور در شیلی مقدمه ای برای شرکت در اولین مرحله لیگ برتر کاراته وان در پاریس است.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.