15

انتخابی تیم ملی ووشو به کام الهه و شهربانو ؛ معضلی به نام هم دوره بودن با منصوریان ها!

  • کد خبر : 3474
  • 04 اردیبهشت 1397 - 19:54
انتخابی تیم ملی ووشو به کام الهه و شهربانو ؛ معضلی به نام هم دوره بودن با منصوریان ها!

مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو بانوان در حالی برگزار شد که برتری الهه منصوریان برابر خواهر خود و پیروزی شهربانو منصوریان بر صدیقه دریایی این 2 تن را به بازی های آسیایی نزدیک کرد. حضور منصوریان ها برای همه جذاب است جز برای رقبای آن ها. ووشوکاران باکیفیتی که مبجورند زیر سایه 3 خواهر باشند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ گرچه همه ما از این که 3 خواهر ووشوکار آبروی کشور ما را در سطح بین المللی حفظ می کنند خرسندیم اما سلطه بلا منازع منصوریان ها برای ووشوی زنان ایران برای سایر ووشوکاران برجسته ایران یک چالش است.

در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ووشو بانوان ، 4 ووشوکار برای کسب 2 سهمیه حضور در بازی های آسیایی رقابت می کنند به طوری که در 52 کیلوگرم الهه منصوریان و سهیلا منصوریان حضور دارند و در 60 کیلو نیز صدیقه دریایی و شهربانو منصوریان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا رقابت می کنند.

در هر وزن ، 2 ووشوکار حاضر باید در 3 مسابقه در مقاطع زمانی فاصله دار با هم روبرو شوند و کسی که 2 مسابقه را به سود خود خاتمه دهد نماینده ایران در بازی های آسیایی جاکارتا می شود و اکنون الهه و شهربانو منصوریان بازی اول از بازی های سه گانه را به سود خود پایان داده اند.

در دور اول مسابقات انتخابی الهه منصوریان ، خواهر کوچک تر یعنی سهیلا منصوریان را شکست داد و در یک قدمی ورود به جاکارتا قرار گرفت. خواهر دیگر منصوریان ها ، شهربانو نیز در 60 کیلو صدیق دریایی ، ووشوکار مازندرانی را برد و او نیز حالا در آستانه رسیدن به جاکارتا قرار دارد.

آسیایی شدن الهه منصوریان و شهربانو منصوریان از قبل پیش بینی می شد و باید دید صدیقه دریایی و سهیلا منصوریان می توانند معادلات را بر هم بزنند یا خیر. تیم ملی ووشو بانوان فقط در 2 وزن در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کند.

به نظر می رسد ووشوی بانوان ایران همچنان زیر سایه خواهران منصوریان است. صدیقه دریایی و امثال او با همه شایستگی های غیر قابل انکار بدشانس هستند که در دوره ای ظهور کرده اند که باید منصوریان ها را در کنار خود ببینند. موضوعی که از آن راه فراری نیست. تیم ملی بهترین های خود را می خواهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.