16

شهرداری سیرجان بدشانس است | چتر نور : مربیان تیم ملی از آمار بازیکنان آگاه نیستند!

  • کد خبر : 34742
  • 26 آذر 1398 - 5:42
شهرداری سیرجان بدشانس است | چتر نور : مربیان تیم ملی از آمار بازیکنان آگاه نیستند!

مهاجم گلزن شهرداری سیرجان به انتقاد از کادرفنی تیم ملی زیر 23 سال برای دعوت از بازیکنان به اردوی این تیم پرداخت و عنوان کرد که اطلاعات کادرفنی از وضعیت و آمار بازیکنان کافی نیست.

آی دبلیو اسپورتس “کرمان” افسانه چتر نور یکی از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال بانوان است. او البته فصل گذشته در فرم بهتری قرار داشت اما در این فصل مدتی به دلیل مصدومیت در ترکیب شهرداری غایب بود و دور شدن شهرداری از صدر و کورس قهرمانی نیز بی تاثیر از این مصدومیت نبود.

چترنور حالا به ترکیب جهان نجاتی بازگشته و در بازی برابر آویسا خوزستان نیز توانست 4 گل بزند تا نقش مهمی در بازیابی روحی تیمش داشته باشد. این بازیکن که همیشه انتقاداتش را صریح بیان می‌کند، در جدیدترین گفتگوی خود با” آی‌ دبلیو اسپورتس کرمان” درباره مسائل مختلفی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

دلیل نوسان شهرداری سیرجان و دور شدن از صدر

چتر نور در ابتدا در خصوص اینکه در ابتدای فصل به نظر می رسید شهرداری سیرجان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است اما در ادامه پر نوسان ظاهر شد و اینکه آیا به خاطر جوانگرایی این نتایج به دست آمده، گفت: مسئله تيم ما جوانگرايی نيست؛ ما با تفكرات كادر فنی تيم شهرداری سيرجان كاملا آشنایی داريم و از سال ٩٠ هر سال ما جوان ترين تيم حاضر در ليگ را داشتيم و هميشه با اين چالش رو به رو بوده ايم.

بازيكنان جوان ما به سرعت و زير نظر كادر فنی با شرايط جديد سازگار می شوند و به خوبی در ارنج تيمی در كنار بازيكنان با سابقه تر بازی می كنند. از نظر من تيم ما امسال فقط با بدشانسی های مكرر مواجه شده است؛ برای مثال من بعد از بازی دوم مصدوم شدم و يا گل های بسيار عجيبی دریافت کردیم . اميدوارم در ادامه با توجه به انگيزه بالای بازيكنان جوانمان بتوانيم به شرايط ايده آل هر سال برسيم.

مشکلات مالی حل شده است

افسانه چتر نور درباره مشکلات مالی تیم در این فصل اظهار داشت: من از سال ٩٤ در تيم شهرداری سیرجان حضور دارم و اين باشگاه به صورت كاملا حرفه ای در پرداخت قراردادها و پاداش های ما عمل كرده است اما امسال با توجه به اينكه ليگ ٩٧ به سال ٩٨ كشيده شده متاسفانه اين موضوع باعث شد كه ما در پرداخت هايمان دچار مشكل شويم اما با صحبت های آقای جهانشاهی با مسئولان شورای شهر و دكتر سروش نيا خوشبختانه مشکل مالی حل شده است.

مصدومیت غافلگیر کننده؛ عامل کم فروغی ستاره

چتر نور فصل گذشته یکی از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال زنان بود اما در فصل جدید نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند. او در پاسخ به دلیل افت خود می‌گوید: امسال متاسفانه من چند هفته قبل از شروع ليگ در مسابقات ليگ يك دچار مصدوميت شديد شدم و ليگ را با مصدوميت آغاز كردم و با اين حال در بازی اول توانستم دو گل و در بازی سوم هم دو گل بزنم اما در بازی مقابل سپاهان در دقايق اول بازی به شدت مصدوم شدم و چند بازی بعد را از دست دادم.

خدا را شكر با كمك باشگاه و پزشکان و تلاش كادر فنی تيم سيرجان توانستم به شرايط خوبم برگردم. من برای موفقيت و برگشتن تیممان به جايگاه واقعی در جدول همه توان و تلاش خودم را بكار می گيرم تا پاسخگوی زحمات باشگاه و حمايت همه جانبه هوادارانمان باشم.

مربیان تیم ملی از آمار بازیکنان آگاهی ندارند

افسانهع چتر نور در خصوص دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی زیر 23 سال برای حضور در تورنمنت کافا گفت: من در ليگ ٩٦ نفر سوم جدول گلزنان ليگ و در  ليگ ٩٧ نفر دوم جدول ليگ شدم و امتياز آور ترين بازيكن در ليگ ٩٧ بودم. همه مستندات موجود است. من با عملكردم كه همه با آمار دقيق است حرف می زنم و اينكه كادر فنی تيم كافا آگاهی كافی از آمار نفرات برتر ليگ در دو سال گذشته ندارد و این موضوع جا تامل دارد. البته كه من به دليل آسيب ديدگی نمی توانستم تيم ملی را همراهی كنم اما من همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

همچنان برای قهرمانی تلاش می کنیم

چتر نور در خاتمه صحبت هایش تاکید کرد: در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بينی نيست؛ ما همه تلاشمان را برای قهرمانی می كنيم. تشكر می كنم از تمام هم تيمی های عزيزم كه در مدت مصدوميتم به من انگيزه و اميد دادند و کمک کردند که سریعتر بهبود پیدا کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.