22

گفتگو با لیلا حسینی استعداد 16 ساله شهید شاملی کازرون | هندبال فارس تنهاست

  • کد خبر : 34766
  • 26 آذر 1398 - 12:39
گفتگو با لیلا حسینی استعداد 16 ساله شهید شاملی کازرون | هندبال فارس تنهاست

سیده لیلا حسینی بازیکن با اخلاق و تکنیکی و استعداد ۱۶ ساله شهید شاملی کازرون در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس از لیگ و اوضاع نگران کننده آینده هندبال استان فارس صحبت کرده است.

فرزانه قنبر دزفولی – آی دبلیو اسپورتس “فارس” : سیده لیلا حسینی یکی از بازیکنان جوان و موفق تیم هندبال شهید شاملی کازرون است. این هندبالیست کازرونی در مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف حضور چشمگیری داشته و در هر دوره از رقابتهای کشوری به عنوان بازیکن اخلاق و تکنیکی ترین بازیکن شناخته شده است.

حسینی به عنوان بازیکن در تیم های هیأت هندبال کازرون در مسابقات لیگ دسته یک، شهید شاملی کازرون در لیگ برتر، شهید چمران لارستان، هیأت هندبال شیراز و هیأت هندبال فیروزآباد بازی کرده که در مسابقات جوانان مقام دوم و در مسابقات نوجوانان عنوان قهرمانی کشور را به دست آورده و در هر دوره از مسابقات به عنوان بازیکن اخلاق و تکنیکی ترین بازیکن انتخاب شده است.

او در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس فارس” می گوید: مسابقات لیگ برتر امسال سطح بالایی دارد و چند تیم در لیگ امسال برای قهرمانی تلاش می کنند در حالی که در سال های گذشته از ابتدای فصل مشخص بود کدام تیم قهرمان می شود. شما می توانستید در شروع مسابقات جایگاه نهایی تیم ها را به راحتی پیش بینی کنید اما شرایط امسال متفاوت است.

لیلا حسینی ادامه می دهد: پخش بازیکنان باکیفیت در تمامی تیم ها به جذابیت و سطح لیگ برتر کمک می کند گرچه امسال هم تمرکز بازیکنان را در یک تیم داریم اما همین هم جای خوشحالی دارد که سایر بازیکنان اثرگذار در تیم های مختلف عضویت دارند.

بازیکن شهید شاملی در مورد آینده تیمش، نقش بازیکنان باتجربه را مهم می داند و ظرفیت فارس در هندبال کشور اشاره می کند: بازیکنان استان فارس از استعداد و پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی بهره می برند و تیم های فارس در مسابقات کشوری در رده های سنی مختلف همیشه بر روی سکو هستند. ما در سطح استان از مربیان توانمندی مانند خدیجه قانع برخوردار هستیم اما مشکلاتی هم هست.

به مشکل همیشگی برمی گردیم. اسپانسرهای موقت در ورزش ایران. حالا سیده لیلا حسینی در این باره صحبت کرده و می گوید نگران آینده هندبال استانش است: “تنها مشکل بانوان هندبالیست استان فارس و کشور مشکلات مالی است. این، البته فقط مشکل ما نیست و می دانم که تمام استان ها این مشکل را دارند اما هندبال استان فارس امتحان خود را پس داده و این شایستگی را دارد که مسئولان ورزش و جوانان استان فارس به آن ویژه تر نگاه کنند.”

حسینی همچنین می گوید: ما نبوهی از بازیکنان درجه یک در تیم های مختلف کشور داریم که همگی قلبا می خواهند برای استان خود بازی کنند. این خواسته آنهاست اما چون شرایط مالی مهیا نیست مجبور به خروج از استان هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.