14

درباره بازیکن جدید سایپا | چرا فاطمه سهرابی از مس رفسنجان جدا شد؟

  • کد خبر : 34822
  • 27 آذر 1398 - 9:23
درباره بازیکن جدید سایپا | چرا فاطمه سهرابی از مس رفسنجان جدا شد؟

تیم فوتسال بانوان سایپا به تازگی فاطمه سهرابی بازیکن تیم مس رفسنجان را به خدمت گرفته است. سهرابی که در تیمی مدعی و خوش حساب بازی می‌کرد و نیمکت نشین هم نبود از این تیم جدا شد. علت این جدایی عجیب چه بود؟

آی دبلیو اسپورتس – به طور معمول جدایی یک بازیکن از تیمش به دلایلی چون نیمکت نشینی، شرایط مالی تیمش و جاه طلبی‌ها برای کسب جام و موفقیت‌های بیشتر انجام می‌شود اما مورد فاطمه سهرابی متفاوت است.

بازیکن تاثیرگذار تیم فوتسال مس رفسنجان پس از سپری کردن نیم فصل در این تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی از مس جدا شد و به سایپا پیوست. پیوستن او به سایپا هم سایپا را به عنوان رقیب مس رفسنجان قوی‌تر کرد و هم سبب تضعیف مس شد بنا بر این در این قضیه، این مس رفسنجان بود که متضرر شد.

مس رفسنجان تیمی موفق و از نظر مالی، خوش حساب در لیگ برتر است. فاطمه سهرابی نیز یکی از ارکان موفقیت مس بود و به اندازه کافی فرصت بازی به دست می‌آورد اما چه اتفاقی رخ داد که او تصمیم گرفت به سایپا برود؟

زمزمه در مورد اختلاف سهرابی و اعتدادی

از رفسنجان خبر می‌رسد برخی اختلافات بین او و فاطمه اعتدادی کاپیتان مس رفسنجان سبب شده سهرابی از تیم جدا شود. نقش فاطمه اعتدادی در مس رفسنجان بیش از یک بازیکن و یک کاپیتان است و گفته می‌شود او همه کاره مس رفسنجان است.

با وجود این که عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان است اما فاطمه اعتدادی حتی در تعویض‌های درون میدان نیز نقش اول را ایفا می‌کند و می‌توان گفت تقریباً تمام کار فنی مس رفسنجان بر عهده فاطمه اعتدادی است و نه عاطفه رضایی. اتفاقی که عجیب و منحصر به فرد است اما ظاهراً در رفسنجان کسی از این موضوع شکایتی ندارد و همه به خوبی و خوشی این موضوع را پذیرفته‌اند.

تنها کسی که موضوع را در مس نپذیرفته فاطمه سهرابی بوده است و اختلاف بین او و فاطمه اعتدادی در نهایت به این نقطه رسیده که سهرابی تقاضای خروج داده و اعتدادی نیز او را مازاد اعلام کرده است. در نتیجه باشگاه مس رفسنجان قرارداد او را فسخ می‌کند و سهرابی به عنوان بازیکن آزاد به سایپا می‌پیوندد.

فاطمه سهرابی در شرایطی که سایپا فرشته کریمی را از دست داده است بازیکنی ایده آل برای برنامه‌های آینده سایپا و نیلوفر اردلان به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.