19

فصل جدید لیگ برتر ووشو بانوان ۲۸ آذر آغاز می‌شود | شروع جنگویی و هنر دختران مبارز

  • کد خبر : 34851
  • 27 آذر 1398 - 14:04
فصل جدید لیگ برتر ووشو بانوان ۲۸ آذر آغاز می‌شود | شروع جنگویی و هنر دختران مبارز

فصل جدید لیگ برتر ووشو بانوان ۲۸ آذر آغاز می‌شود و ۹ تیم حاضر در این مسابقات با هم روبرو می‌شوند. سپاهان اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته و به دنبال تکرار موفقیت لیگ ۹۷ است.

آی دبلیو اسپورتس – فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان از پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ در تهران آغاز می‌شود. ۹ تیم در این مسابقات حضور دارند که ۴ تیم در گروه یک و ۵ تیم در گروه دوم با هم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت مسابقه می‌دهند.

آغاز لیگ برتر ووشو، جذابیتی توام از تماشای مبارزه دختران جنگجوی ایران و هنر تالوکارهای خوش ذوق را به نمایش می‌گذارد. در این تضاد زیبا و البته همزیستی مسالمت آمیز در رشته‌ای که ماهیت آن مبارزه و جدال مشت هاست، ستاره‌های افتخار آفرین ووشوی ایران برابر هم قرار می‌گیرند.

بخش مهمی از جاذبه لیگ به خاطر آن‌هاست: زیبایی رخ ووشو: تالوکارها!

سپاهان اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی برای تکرار این عنوان به میدان باز می‌گردد و دانشگاه آزاد سودای بازپس گیری قهرمانی را از اصفهانی‌ها در سر می‌پروراند. در گروه اول تیم‌های هیئت قم، دانشگاه آزاد، هیئت کرمانشاه و کارون خرمشهر حضور دارند.

هیئت قم و هیئت کرمانشاه دومین حضور پیاپی را در لیگ برتر تجربه می‌کنند که نشان از عزم هیئت‌های این ۲ استان برای تیمداری در بخش بانوان دارد. کارون خرمشهر که سال گذشته تیمی سرسخت و مدعی بود جدال تمام عیاری با دانشگاه آزاد خواهد داشت.

در گروه دوم نیز تیم‌های هیئت شبستر، هیئت تهران، هیات البرز، هیئت زنجان و فولاد مبارکه سپاهان رقابت می‌کنند. سپاهان را باید از حالا در جمع برترین‌ها دانست و البته هر عنوانی جز قهرمانی، برای سپاهان بازگشت به عقب به شمار می‌رود و این، مسئولیت اصفهان را سنگین‌تر می‌کند.

برنامه مسابقات هفته اول و دوم لیگ برتر ووشوی بانوان – ۲۸ آذر ۹۸ در تهران:

هفته اول:
گروه یک: هیئت قم – دانشگاه آزاد
گروه دو: هیئت تهران – سپاهان اصفهان / هیئت البرز – هیئت زنجان

هفته دوم
گروه یک: هیئت کرمانشاه – کارون خرمشهر
گروه دو: هیئت البرز – هیئت شبستر / هیئت زنجان – سپاهان اصفهان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.