19

اعتراض اکرم خدابنده پس از شکست برابر ملیکا میرحسینی : ناداوری محض!

  • کد خبر : 34867
  • 27 آذر 1398 - 17:15
اعتراض اکرم خدابنده پس از شکست برابر ملیکا میرحسینی : ناداوری محض!

اکرم خدابنده یکی از امیدهای اسپریچو برای متوقف کردن فتح صدر البرز در هفته هشتم لیگ تکواندو بود اما مبارزه حساس وزن هفتم را ملیکا میرحسینی به سود خود پایان داد. اکنون اکرم خدابنده اشتباهات داوری را عامل پیروزی حریفش دانسته است.

آی دبلیو اسپورتس – در حساس‌ترین مسابقه ۲۵ آذر لیگ تکواندو در چارچو هفته هشتم، تیم فتح صدر البرز ۶ بر ۲ برابر تیم رده سومی اسپریچو به پیروزی رسید و نخستین شکست اسپریچو را در این فصل رقم زد تا خود، به پیروزی‌های بی توقفش ادامه دهد.

اکرم خدابنده ستاره باتجربه وزن هفتم اسپریچو یکی از امیدهای اسپریچو برای نباختن این تیم برابر فتح صدر البرز بود اما او در دیدار برابر ملیکا میرحسینی ۱۲ بر ۷ بازنده شد. مسابقه‌ای که روند آن به اعتراض اکرم خدابنده انجامیده است.

خدابنده در گفتگو با” آی دبلیو اسپورتس” در مورد بازی با ملیکا میرحسینی گفت: مسابقه عجیبی بود. همیشه به حریفانم احترام گذاشته‌ام و شکست در برابر حریفی که از من بهتر عمل می‌کند هرگز مرا ناراحت نمی‌کند اما حالا از این، اندوهگین هستم که شکست من فنی نبود و در مسابقه‌ای که باید پیروز می‌شدم، اتفاقاتی رخ داد که امتیاز پیروزی به حریف من رسید.

یکی از صحنه هایی که اکرم خدابنده به آن معترض است. آیا او شایسته پیروزی بر ملیکا بود؟

او ادامه داد: زمانی که بازی ۶-۶ مساوی بود، او مدام پای من را می‌گرفت و به او اخطار نمی‌دادند. تمام دفاع مشت‌هایش روی دست من بود و این دفاع مشت‌ها حتی روی هوگوی من هم نیامد، همه آنها روی بازو بود و به همه آنها امتیاز دادند. این یک ناداوری محض بود.

تکواندوکار پرافتخار اسپریچو گفت:در اواخر زمان بازی، من در حال حمله کردن هستم و داور به من اخطار فایت می‌دهد در حالی که حریفم در حال فرار بود. ضربه نریو چاگی من را ملیکا با دست گرفته و تصویر آن هم موجود است اما اخطاری به او ندادند. اینکه ببازم برای من مهم نیست اما قضاوت به این شکل، آزار دهنده است.

درست است که آن طوری که باید، بازی نکردم اما داوری این مسابقه شایسته نبود. چند بار با ملیکا میرحسینی در انتخابی‌ها بازی کرده‌ام و او را شکست داده‌ام. موضوع بحث من، شکست برابر ملیکا نیست بلکه شرایطی است که برای من در بازی ایجاد کردند و امتیازاتی که کاملاً نادرست بود به حریف من دادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.