13

هفته دهم لیگ برتر فوتبال | برتری شهرداری بم برابر سپاهان و پایان کلین شیت های پیاپی

  • کد خبر : 35039
  • 29 آذر 1398 - 13:31
هفته دهم لیگ برتر فوتبال | برتری شهرداری بم برابر سپاهان و پایان کلین شیت های پیاپی

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برتری شهرداری بم برابر سپاهان و تساوی شهرداری سیرجان در ایلام همراه بود. شهرداری بم پس از ۹ مسابقه، سرانجام گل خورد تا وچان کردستان تنها تیمی باشد که تا پایان هفته دهم قفل دروازه خود را بسته نگاه داشته است.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۹ آذر ۹۸ با برگزاری ۶ مسابقه به انجام رسید و در این ۶ بازی، ۲۳ گل به ثمر رسید و میانگین گل ۳.۸ گل در این هفته ثبت شد.

در مهم‌ترین بازی هفته، شهرداری بم در خانه میزبان سپاهان اصفهان بود و ۳ بر یک به پیروزی رسید. سپاهان باز هم نتوانست در بم امتیاز بگیرد و تیم مرضیه جعفری با یک برد دیگر به صدرنشینی خود که حاصل ۱۰ پیروزی از ۱۰ بازی است ادامه داد.

شهرداری بم در حالی به سوی یک قهرمانی دیگر حرکت می‌کند که امروز رکورد کلین شیت های پیاپی خود را از دست داد و پس از ۹ بازی بسته نگاه داشتن دروازه‌اش، سرانجام دروازه‌اش را باز شده دید تا اکنون تنها وچان کردستان تنها تیمی باشد که در این فصل و تا پایان هفته دهم گلی دریافت نکرده است.

زهرا قنبری، مونا حمودی و سمیه اسدیان در این بازی برای شهرداری بم گلزنی کردند. زهرا قنبری که راه دروازه سپاهان را خوب بلد است در این بازی هم به عادت دیرین، دروازه طلایی‌های اصفهان را گشود. شهرداری بم با تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده کردستان در صدر است.

وچان کردستان در شیراز، به آسانی ۷ بر صفر زاگرس شیراز را شکست داد. سمیه خرمی ۲ گل و فروغ موری، زهره جلالی، فاطمه اردستانی، فاطمه شبان و فاطمه امیری هر کدام یک گل به زاگرس زدند تا وچان همچنان در تعقیب صدرنشین باشد.

وچان کردستان با هفت گل دیگر فاصله تفاضلی اش را با شهرداری بم کم کرد

در ایلام، شهرداری سیرجان برابر پالایش گاز ایلام موفق به برد نشد و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد. ایلامی‌ها اگر این بازی را می‌بردند تا رده سوم جدول صعود می‌کردند اما گل تساوی بخش هستی فروزنده برای سیرجان، ایلامی‌ها را روی پله پنجم جدول نگاه داشت. مرضیه نیکخواه هم برای پالایش گاز ایلام گلزنی کرد.

در کرج، هیئت البرز ۲ بر یک برابر ملوان بندر انزلی شکست خورد. در ارومیه، ۲ گل کاپیتان هدیه حسن زاده سبب شد همیاری در خانه ۲ بر یک برابر پارس جنوبی بوشهر به پیروزی برسد.

در اصفهان، ذوب آهن با گل‌های فرزانه نصری، پریناز مقرب زاده و ستاره عبداللهی در برابر تک گل الهام انصاری سه بر یک از سد آویسا خوزستان عبور کرد.

تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان یک هفته باقی است و نبرد شهرداری بم و وچان کردستان تعیین کننده قهرمان نیم فصل است. اگر این رقابت شانه به شانه تا پایان فصل ادامه یابد، آخرین مسابقه فصل در بم، چه مسابقه فوق العاده ای خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.