16

اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان ۲ دی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 35094
  • 30 آذر 1398 - 11:09
اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان ۲ دی آغاز می‌شود

اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان ۲ دی آغاز می‌شود و ملی پوشان با ترکیبی ۱۲ نفره تمرینات خود را در دریاچه آزادی دنبال می‌کنند.

آی دبلیو اسپورتس – فدراسیون قایقرانی اعلام کرد اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان از روز دوشنبه ۲ دی ماه وارد مرحله جدید خود می‌شود و ۱۲ نفر در دو بخش کایاک و کانو در این اردو حضور دارند.

این مرحله از تمرینات، مرحله نهم اردوی تیم ملی آب‌های آرام است و هدف از برگزاری این اردو، ادامه روند آماده سازی دختران قایقران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک توکیو است. این اردو قرار است تا ۲۶ دی ادامه داشته باشد.

مطابق معمول، میزبان اردوی تیم ملی آب‌های آرام بانوان دریاچه آزادی است و گیلان دارای بیشترین سهمیه در اردوی تیم ملی است. الناز شفیعیان و مهسا آذری در کایاک و زیبا سماک حرفه، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی در کانو، گیلانی‌های حاضر در اردو خواهند بود.

همچنین کیانا کمال زاده و مینا عبداللهی از هرمزگان، گلناز غضنفریان از مازندران در کایاک و مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی دیگر بانوان قایقران آب‌های آرام هستند که در مرحله نهم حضور دارند.

هدایت تیم ملی بر عهده مهسا مجللی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.