13

مریم هاشمی : پاسخ حمایت سایپا را با حضور روی سکو می‌دهیم

  • کد خبر : 35121
  • 30 آذر 1398 - 12:32
مریم هاشمی : پاسخ حمایت سایپا را با حضور روی سکو می‌دهیم

سرمربی تیم والیبال سایپا با تاکید بر اینکه تیمش با حضور بر روی سکو پاسخ حمایت باشگاه سایپا را می دهد تاکید کرد که نباید از تیمی مثل افق قم که توان و تجربه محدودی دارد متوقع بود.

آی دبلیو اسپورتس – در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان، سایپا در قم میهمان تیم افق بود و در ۳ ست برابر این تیم پیروز شد تا چهارمین برد متوالی این تیم به دست آید. سایپا از ۴ بازی ۱۲ امتیازی است و به سوی قهرمانی حرکت می کند.

گرچه همه از قهرمانی سایپا و جدال این تیم با ذوب آهن بر سر تصاحب جام صحبت می کنند اما مریم هاشمی سرمربی سایپا ترجیح می دهد از به کار بردن کلمه قهرمانی اجتناب کند و از قرار گرفتن روی سکو صحبت کند. با این حال به نظر می رسد سایپا برای قهرمانی کاملا شایسته است.

مریم هاشمی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار داشت: ما در هر ۴ بازی خود در لیگ برتر والیبال مقتدرانه پیروز شده‌ایم. سطح بازی‌ها متفاوت است و تیمی مثل باریج اسانس، تیمی است که تمرینات زیادی انجام داده و تیم بسیار خوبی است و تیم‌هایی مثل افق به دلیل تجربه کم، شرایط متفاوتی نسبت به ما دارند اما هر بازی به ما کمک می‌کند که تیم هماهنگ‌تری باشیم.

اتحاد دختران سایپا برای قهرمانی پایان شیرینی خواهد داشت؟

در بازی با افق در قم، برابر تیمی قرار گرفتیم که امسال وارد لیگ برتر شده و نمی‌توان از آن توقع زیادی داشت. فکر می‌کنم آنها با ادامه لیگ، تیم باکیفیت تری تبدیل شوند زیرا بازیکنان خوبی در اختیار این تیم هست که نیاز به تمرین بیشتر و میدان دیدن دارند.

وضعیت کنونی سایپا رضایت بخش است. به طور کلی و به عنوان یک سیاست اصلی، سایپا در وهله اول به دنبال کشف استعداد و حمایت از ورزش بانوان است و در بخش قهرمانی، می‌خواهد روی سکو باشد و نتیجه کسب کند که امیدوارم بتوانیم امسال سایپا را به این هدف برسانیم و حمایت باشگاه را پاسخ دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.