14

حذف ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در بدمینتون بین المللی ترکیه

  • کد خبر : 35210
  • 01 دی 1398 - 12:45
حذف ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در بدمینتون بین المللی ترکیه

ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته دختران بدمینتون باز ایران در مسابقات بدمینتون بین المللی ترکیه از دور مسابقات کنار رفتند. در آنکارا، ثریا آقایی با یک برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفت و ثمین با یک شکست، حذف شد.

آی دبلیو اسپورتس – سفرهای دور دنیا برای ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته دختران بدمینتون باز ایران در راه بهبهود رنکینگ جهانی ادامه دارد. ثریا و ثمین در پی کسب سهمیه المپیک توکیو هستند که ثریا آقایی با رنک ۱۱۰ دنیا در این زمینه وضعیت بهتری نسبت به ثمین عابد خجسته جوان دارد.

در مسابقات بدمینتون بین المللی ترکیه که در آنکارا پایتخت این کشور برگزار شد ثریا آقایی در دور اول و مرحله یک شانزدهم نهایی به دیدار ناتالیا وویتسی از اوکراین رفت و ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

سپس در مرحله یک هشتم نهایی، ثریا آقایی به دیدار ویکتوریا دابزینسکا از لهستان رفت و در حالی ۲ بر صفر بازنده شد که دابزینسکا از نظر رده بندی، در رنک ۱۳۵ و پایین‌تر از ثریا آقایی قرار داشت.

همچنین ثمین عابد خجسته، بدمینتون باز جوان و آینده دار ایران در این مسابقات در دور اول مقابل بشرا اونلو از ترکیه ۲ بر صفر شکست خورد. این شکست برای ثمین، غیر منتظره به نظر می‌رسد زیرا بدمینتون باز گمنام ترکیه رنک ۳۸۲ جهان است و نسبت به ثمین که رده ۱۷۲ جهان را دارد به مراتب پایین‌تر است.

در فاصله چند ماه به برگزاری المپیک توکیو، ثریا آقایی در تلاش است رتبه خود را برای حضور در المپیک ارتقا دهد و شانس او برای المپیکی شدن با وجود همه موانع، قابل توجه به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.