18

بدمینتون بازان ایران در مسابقات بین المللی فجر شیراز چه کسانی هستند؟

  • کد خبر : 35233
  • 01 دی 1398 - 13:19
بدمینتون بازان ایران در مسابقات بین المللی فجر شیراز چه کسانی هستند؟

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر در شیراز آغاز شده بدمینتون بازان ایران در بخش زنان آماده حضور در این پیکارها می‌شوند.

آی دبلیو اسپورتس – شیراز از ۱۵ بهمن امسال میزبان مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر است و بدمینتون بازانی از کشورهای مختلف در این رویداد ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی شرکت خواهند داشت.

در بخش زنان نیز تیم ملی بدمینتون ایران با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان این فرصت را دارد تا در رویدادی که بازیکنان بین المللی در آن شرکت دارند، رقابت کند. به نظر می‌رسد این مسابقات برای بازیکنان جوان که سودای آبدیده شدن دارند فرصتی مناسب است.

علاوه بر ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته، نفرات اول و دوم بدمینتون ایران در صحنه بین المللی، ۱۰ بازیکن به عنوان سایر اعضای تیم ملی در این رویداد شرکت می‌کنند که اغلب آنها محصولات هیئت بدمینتون استان تهران هستند.

نسیم صفایی، رومینا تاجیک، نرگس افشاری، حنانه یعقوب زاده، پریا اسکندری، ساره امینیان و یگانه تفرشی به همراه هاله همدانچی، ترکیب تهرانی‌ها تیم ملی – غیر از ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته که آنها هم تهرانی هستند – را تشکیل می‌دهند.

پگاه کامرانی از سمنان و فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی تنها غیر تهرانی‌های تیم ملی بدمینتون بانوان هستند. همچنین ۴ بازیکن دیگر به عنوان تیم منتخب که به نوعی تیم ب ایران است در این مسابقات حضور دارند.

این بازیکنان شامل نازنین زمانی و الهه سپیدان از تهران، نسترن کرمی از زنجان و نازنین بشیری از کرمانشاه هستند. تاکنون، ۲۸ دوره از مسابقات بین المللی دهه فجر برگزار شده و کرج میزبان دوره گذشته این مسابقات بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.