Weekly Race 2 | محیا دارابیان ، فتح صدر البرز، فاطمه نورملکی و راحیل رمضانی برترین شدند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

Weekly Race 2 | محیا دارابیان ، فتح صدر البرز و فاطمه نورملکی برترین شدند

  • کد خبر : 35334
  • 02 دی 1398 - 16:45
Weekly Race 2 | محیا دارابیان ، فتح صدر البرز و فاطمه نورملکی برترین شدند

آی دبلیو اسپورتس در بخش Weekly Race به معرفی برترین های ورزش زنان در هر هفته می پردازد. مسابقات ورزشی زنان در طی هفته آنالیز می شود و پس از اتمام هر هفته بازیکنان، مربیان و تیم های شاخص و چهره های الهام بخش معرفی می شوند. این دومین ویکلی ریس هفته و مربوط به بازه 23 تا 29 آذر است.

آی دبلیو اسپورتس – به Weekly Race خوش آمدید. ما از این پس چهره‌های ویژه ورزش زنان کشور در هر هفته را در قالب “ویکلی ریس” معرفی می‌کنیم. این گزینش در ۵ بخش ورزشکار، مربی موثر، تیم، ستاره جوان (Princess of Persia) و چهره الهام بخش انجام می‌شود.

در Weekly Race 2 حد فاصل شنبه ۲۳ تا جمعه ۲۹ آذر مد نظر قرار گرفته است. در بخش ورزشکاران، محیا دارابیان سنگ نورد جوان ایران به دلیل درخشش در مسابقات سنگ نوردی جوانان آسیا در بنگلور هند، نفر برتر انتخاب شد. دارابیان در این مسابقات در هر ۳ ماده مدال گرفت و ۲ طلا و یک نقره کسب کرد.

پس از محیا دارابیان، مهشید اشتری ستاره مشهدی تنیس روی میز ایران به دلیل کامیابی در مسابقات انتخابی تیم ملی و انتخاب به عنوان نفر اول برای مسابقات جهانی کره جنوبی و ملیکا میرحسینی وکیلی تکواندوکار تیم فتح صدر البرز به دلیل پیروزی ارزشمند برابر اکرم خدابنده در لیگ تکواندو و کمک به پیروزی تیم فتح صدر البرز، صدرنشین لیگ کوثر در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیم‌های هفته، تیم فتح صدر البرز به دلیل پیروزی بر اسپریچو در هفته هشتم لیگ تکواندو، تداوم صدرنشینی بدون باخت در لیگ تکواندو تیم برتر انتخاب شد و تیم فوتسال مس رفسنجان به دلیل پیروزی ارزشمند ۴ بر صفر برابر سایپا در لیگ برتر فوتسال و تیم فوتبال شهرداری بم به دلیل پیروزی در بازی مهم این هفته برابر سپاهان اصفهان و ادامه صدرنشینی در رده‌های دوم و سوم ویکلی ریس ۲ قرار گرفتند.

در بخش مربیان تاثیرگذار، عنوان مربی هفته به فاطمه نورملکی سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز به دلیل پیروزی در بازی مهم برابر اسپریچو و تداوم صدرنشینی در لیگ تکواندو اختصاص یافت.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم به دلیل پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان و ادامه سلطه بر صدر جدول لیگ برتر و فریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن نیز به دلیل برد قاطع و ۳ رقمی در مشهد برابر آویژه صنعت با وجود خستگی بازیکنان و صدرنشینی بی رقیب در گروه دوم لیگ برتر شایسته حضور در رتبه‌های دوم و سوم بودند.

در بخش پدیده هفته Princess of Persia که به بازیکنان زیر ۱۸ سال اختصاص دارد راحیل رمضانی سنگ نورد نوجوان ایران که در مسابقات سنگ نوردی نوجوانان آسیا در بنگلور هند ۲ مدال طلا و یک برنز کسب کرد پدیده ویکلی ریس ۲ شد. شیما صفایی پینگ پنگ باز همدانی و ۱۶ ساله که در حضور با تجربه ها در جمع منتخبان حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت به عنوان پدیده دوم هفته انتخاب شد.

در بخش چهره الهام بخش، ما پریناز حاجیلو پینگ پنگ باز اهل کرج که پس از دوران طولانی آسیب دیدگی در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز موفق شد یکی از ۴ سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی را کسب کند به عنوان Miss Inspire هفته انتخاب کردیم.

سومین ویکلی ریس به بازه زمانی ۳۰ آذر تا ۶ دی اختصاص خواهد داشت. ما برترین‌های ویکلی ریس را در پایان لیگ‌های ورزشی زنان کشور به طور ویژه مورد تقدیر قرار خواهیم داد.

در Weekly Race 1 حد فاصل شنبه ۱۶ تا جمعه ۲۲ آذر در بخش ورزشکاران، زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی، در بخش مربیان سحر فرجی سرمربی تیم هندبال کیش ایر، در بخش پدیده‌ها الینا رحیمی پینگ پنگ باز اهل آذربایجان غربی و در بخش تیم ها، تیم فوتسال رهیاب گستر تهران به عنوان برترین ها انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.