14

شهربانو دامغانی نژاد؛ پشت درهای تیم ملی | روزهای ناکامی ادامه دارد (تصاویر)

  • کد خبر : 35378
  • 03 دی 1398 - 11:37
شهربانو دامغانی نژاد؛ پشت درهای تیم ملی | روزهای ناکامی ادامه دارد (تصاویر)

شهربانو دامغانی نژاد یک هفته تاریک را سپری کرد. شکست در لیگ برابر زهرا پور اسماعیل و در ادامه ناکامی در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی این بار برابر زینب اسماعیلی. او آماده رقابت با رقبایش در این وزن نیست.

آی دبلیو اسپورتس – کمتر از یک هفته پس از شکست شهربانو دامغانی نژاد در مسابقه وزن هشتم دیدار اسپریچو و فتح صدر البرز در لیگ برابر زهرا پوراسماعیل – که طی آن شهربانو به انتقاد از حریفش هم پرداخته بود – او در مسابقات ورود به تیم ملی نتیجه نگرفت.

دامغانی نژاد در لیگ به زهرا پوراسماعیل ۲۲-۱۱ باخت و ۶ روز بعد در انتخابی برابر زینب اسماعیلی، شکست سنگین دیگری را تجربه کرد. این ۲ نتیجه نشان داد او از ۲ رقیب سرسخت و آماده‌اش، زهرا پوراسماعیل و زینب اسماعیلی فاصله دارد و در این شرایط نمی‌تواند به تیم ملی فکر کند.

شاید منطقی‌تر بود که او پس از شکست برابر زهرا پور اسماعیل در لیگ، کمی انگشت اتهام شکست را به سوی خود نیز نشانه رود اما این کار را نکرد. در این شرایط فنی، قابل پیش بینی بود که اگر شهربانو و زهرا پوراسماعیل در انتخابی به هم برخورد می‌کردند چه اتفاقی رخ می‌داد.

شهربانو دامغانی نژاد، می جنگد، تمرین می‌کند اما بخشی از مسیر پیشرفت پذیرش برتری رقبا و در نتیجه تلاش برای رسیدن به آنهاست. او اگر از این ۶ روز سیاه، درس‌های تازه ای گرفته باشد برنده است. در غیر این صورت، رقابت زهرا و زینب در وزن هشتم سه نفره نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.