17

مصدومیت بد موقع هانیه بخشی در وزن پنجم انتخابی تیم ملی (تصویر)

  • کد خبر : 35391
  • 03 دی 1398 - 12:01
مصدومیت بد موقع هانیه بخشی در وزن پنجم انتخابی تیم ملی (تصویر)

در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو و در وزن پنجم، هانیه بخشی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به مبارزه برابر عالمه پوشیان ادامه دهد و در نتیجه مجبور شد شکست را بپذیرد.

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو و در وزن پنجم در حالی با قهرمانی طیبه پارسا پایان یافت که همه چیز برای موفقیت او دست به دست هم داد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا رقبای اصلی یکی پس از دیگری کنار روند.

البته طیبه پارسا برای قهرمانی در وزن پنجم نمایشی فوق العاده داشت و بدون تردید یکی از چهره های شاخص مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی بود و محتمل است که در صورت مواجه شدن با هر حریفی، باز هم او بود که نفر اول این وزن می شد.

عالمه پوشیان نیز به شکلی شگفت انگیز تا فینال پیش رفت و در نهایت برابر طیبه پارسا در مسابقه‌ای یک طرفه شکست خورد. هانیه بخشی رقیب پوشیان، پیش از تقابل پرحادثه پوشیان و تینا مدانلو بود که با وجود شایستگی به دلیل مصدومیت مسابقه را از دست داد. مصدومیت بد موقع هانیه بخشی پایانی زودهنگام برای او رقم زد.

او در جریان بازی و در حالی که آسیب دیدگی اش مانع ادامه کار شد تسلیم سرنوشت شد تا عالمه پوشیان پیروز میدان باشد. آسیب دیدگی در چنین مسابقه ای شاید یک بدشانسی محض تلقی شود اما در هر حال، در مسیر حرکت ورزشکاران، همه راه ها هموار و همه مناظر، زیبا نیستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.