20

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان | گرگان با فتح اصفهان صدر جدول را تصاحب کرد

  • کد خبر : 35543
  • 05 دی 1398 - 14:56
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان | گرگان با فتح اصفهان صدر جدول را تصاحب کرد

در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان و در گروه یک، تیم بانوان شهر گرگان با فتح اصفهان صدر جدول را تصاحب کرد. نامی نو پس از ۶ پیروزی پیاپی سرانجام باخت و صدر را تحویل رقیب داد. در گروه دوم نیز نتایج بدون شگفتی و مطابق پیش بینی رقم خورد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۶ دی ۹۸ با برگزاری ۶ مسابقه در گروه‌های دوگانه به انجام رسید و مهم‌ترین دیدار هفته در اصفهان به سود میهمان پایان یافت تا اولین شگفتی فصل شکل بگیرد و به دوران صدرنشینی نامی نو در گروه یک پایان داده شود.

در اصفهان و از گروه یک، نامی نو اصفهان میزبان تیم بانوان شهر گرگان بود که این مسابقه را گرگانی‌ها ۶۳ بر ۴۴ به سود خود پایان دادند. نامی نو که در بازی رفت در گرگان پیروز شده بود اسیر نمایش کم نقص حریف شد و با این شکست، برای اولین بار در این فصل باخت و صدر جدول گروه یک را نیز تحویل بانوان شهر گرگان داد.

شاگردان نیکا بیک لیکلی این پیروزی بزرگ را در حالی به دست آوردند که با محوریت ستارگان اثربخش خود شادی عبدالوند، تینا عیساییان، شیدا شجاعی و یاسمن محمدی با وجود شکست ۱۵ بر ۱۶ در کوارتر نخست در هر ۳ کوارتر بعدی پیروز میدان بودند.

تلاش نامی نو در این بازی با شکستی تلخ در خانه همراه بود. این چیزی در حد یک شوک بزرگ برای نامی نو محسوب می‌شود. نامی نو زمانی بازی را از دست داد که در کوارتر دوم و سوم، هر کدام با ۹ امتیاز اختلاف، بازنده میدان را ترک کرد و دیگر نتوانست به بازی برگردد.

در تهران، شکلی ۶۰ بر ۶۸ برابر سپهرداد شکست خورد و دیدار پاز و گاز تهران نیز ۶۴ بر ۴۹ به سود گار پایان یافت. بدین ترتیب بانوان شهر گرگان و نامی نو اصفهان در رده‌های اول و دوم گروه یک قرار گرفته‌اند و سپهرداد در تعقیب این دو تیم است.

در گروه دوم، گروه بهمن در ادامه پیروزی‌های سریالی خود این بار برابر تیم خانه بسکتبال کردستان ۷۷ بر ۵۲ به پیروزی رسید و هفتمین برد پیاپی را دشت کرد تا در صدر جدول گروه دوم، بی رقیب باشد.

در شیراز، پالایش نفت آبادان ۸۷ بر ۵۳ از سد تیم انتهای جدولی خانه بسکتبال فارس عبور کرد تا کماکان پشت سر بهمن، تیم دوم جدول گروه دوم باشد و در بندر عباس، تیم خانه بسکتبال هرمزگان با برتری ۷۳ بر ۵۸ برابر آویژه صنعت پارسا مشهد، شکست دیگری را به نماینده بسکتبال خراسان تحمیل کرد.

نتایج دیدارهای هفته هفتم از گروه الف

شکلی تهران ۶۰ _ ۶۸ آسمان سترگ سپهرداد تهران

نامی نو اصفهان ۴۴ _ ۶۳ بانوان شهر گرگان

پاز تهران ۶۴ _ ۴۹ ستاد شرکت ملی گاز تهران

نتایج دیدارهای هفته هفتم از گروه ب

خانه بسکتبال فارس ۵۳ _ ۸۷ پالایش نفت آبادان

خانه بسکتبال هرمزگان ۷۳ _ ۵۸ آویژه صنعت پارسا مشهد

گروه بهمن تهران ۷۷_ ۵۲ خانه بسکتبال کردستان

 جدول رده بندی لیگ برتر، بازی های گذشته و فهرست تیم ها

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.