12

بیک لیکلی: نامی نو را با دفاع منطقی و کار تیمی شکست دادیم | ظرفیت قهرمانی را داریم

  • کد خبر : 35549
  • 05 دی 1398 - 15:48
بیک لیکلی: نامی نو را با دفاع منطقی و کار تیمی شکست دادیم | ظرفیت قهرمانی را داریم

نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان پس از پیروزی بزرگ برابر نامی نو در اصفهان و صعود به صدر جدول گروه یک لیگ برتر بسکتبال بانوان تاکید کرد تیمش ظرفیت قهرمان شدن را دارد اما نباید از اکنون برای آینده رویا پردازی کند.

نیکا بیک لیکلی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره پیروزی تیمش برابر نامی نو اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: پیش بینی می‌کردیم بازی با نامی نو یک بازی پایاپای باشد. در کوارتر اول از نامی نو عقب افتادیم اما برنامه ما حفظ آرامش و سپس کار دفاعی با نهایت دقت برای کنترل جریان بازی بود.

او افزود: می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم اما می‌دانستیم که پیروزی با اختلاف مد نظر الزاماً قرار نیست در همان کوارتر اول رخ دهد. ۵ بازی نامی را آنالیز کرده بودیم و بر اساس این آنالیز، هدف ما کمتر گل خوردن بود و در صورت کار دفاعی قوی با همان متوسط امتیاز ۶۰ تا ۷۰ در هر بازی، می‌توانستیم در اصفهان به هدفمان برسیم و همین اتفاق نیز با کار هماهنگ تیم رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: آمار نزدیک امتیازات بازیکنان ما شامل شادی عبدالوند، تینا عیساییان، شیدا شجاعی و یاسمن محمدی نشان می‌دهد با یک کار تیمی قوی به هدف رسیدیم و در بازی با نامی نو متکی به شخص نبودیم. در ترکیب تیم قابل احترام نامی نو، معصومه اسماعیل زاده را کنترل کردیم و این کنترل در آمار نهایی او هویدا است.

بیک لیکلی عنوان کرد: در بازی رفت در گرگان برابر نامی نو مغلوب شدیم اما در آن زمان، تازه یک هفته بود که تیم جمع شده بود و هر امتیازی که می‌گرفتیم بر اساس توانمندی فردی بازیکنان بود و نه کار تاکتیکی اما با گذر زمان و تلاش و تمرین، امروز به تیمی هماهنگ تبدیل شده‌ایم. این کار در تیمی که تغییرات زیادی داشت و امسال برای اولین بار بازیکن غیر بومی و ملی جذب کرد کار دشواری بود.

مربی شاخص بسکتبال گرگان ادامه داد: خودمان را برای قهرمانی آماده می‌کنیم اما اعتقاد دارم نباید از حالا در مورد قهرمانی صحبت کنیم. این یک مسیر گام به گام است و ما باید بازی به بازی نشان دهیم که شخصیت قهرمانی داریم. از حالا برای آینده رویاپردازی نمی کنیم اما برای بهترین بودن تلاش می‌کنیم. من فکر می‌کنم که ظرفیت قهرمان شدن را داریم اما باید ببینیم چه پیش می‌آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.