هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان | پیروزی ذوب آهن، اکسون تهران و ستارگان فارس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان | پیروزی ذوب آهن، اکسون تهران و ستارگان فارس

  • کد خبر : 35560
  • 05 دی 1398 - 18:07
هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان | پیروزی ذوب آهن، اکسون تهران و ستارگان فارس

هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی آسان ذوب آهن و اکسون و پیروزی دشوار ستارگان شیراز در قم همراه بود. در روزی که سایپا، باریج اسانس و پیکان به میدان نرفتند، ذوب آهن با پیروزی بر حریف خود در صدر قرار گرفت.

آی دبلیو اسپورتس – هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۵ دی ۹۸ با برگزاری ۳ بازی به انجام رسید و تیم‌های ذوب آهن اصفهان، اکسون تهران و ستارگان غترس برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و پیکان تهران، باریج اسانس کاشان و سایپا نیز امروز به میدان نرفتند.

در بازی های انجام شده در اصفهان، ذوب آهن در سالن ملت این شهر میزبان تیم شهرداری قزوین بود که موفق شد حریف خود را در ۳ ست متوالی شکست دهد. جز در ست سوم، ذوب آهن برای پیروزی در خانه کار آسانی نداشت.

شهرداری قزوین هم در ست اول و هم در ست دوم مقاومت خوبی از خود نشان داد چنان که ست اول ۲۵ بر ۱۹ و ست دوم ۲۵ بر ۱۷ به سود ذوب خاتمه پیدا کرد. در ست سوم اما افت شدید شهرداری قزوین سبب شد ذوب آهن ۲۵ بر ۹ پیروز شود و در نهایت حریف خود را ۳ گیمه کند.

در تهران، دیدار دو تیم تهرانی اطلس و اکسون در سالن مینو در غرب تهران، با برتری اکسون همراه بود. اکسون در این بازی در ست اول کار آسانی برابر اطلس نداشت اما در نهایت ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید. از ست دوم، اکسون اشتباهات خود را کاهش داد و توانست با برتری ۲۵ بر ۱۳ در ست دوم به یک قدمی برد برسد.

سومین پیروزی فصل برای اکسون برابر اطلس رقم خورد

در ست سوم، اطلس توان ایستادگی را نداشت و امتیازهای پیاپی بود که به حساب اکسون واریز می شد. اطلس در ضعیف ترین نمایشش در این مسابقه ست سوم را ۲۵ بر ۱۰ باخت تا در مجموع اکسون برتری ۳ بر صفر خود را برابر تیم همشهری جشن بگیرد.

در قم، تیم افق در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان تیم ستارگان فارس بود و همانند بازی های گذشته ۳ بر صفر برابر حریف تن به شکست داد. ستارگان گرچه این بازی را در ۳ ست پیاپی برد اما کار سختی برای برد داشت.

 در ست اول شیرازی‌ها ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند و در ادامه تلاش افق برای گرفتن ست از حریف بی ثمر بود. ستارگان ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد. در جدول ذوب آهن صدرنشین است و سایپا با یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 جدول رده بندی، فهرست تیم‌ها و نتایج

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.