14

شهرداری بم قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان شد

  • کد خبر : 35629
  • 06 دی 1398 - 12:41
شهرداری بم قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان شد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به پایان رسید و پرونده نیم فصل لیگ برتر با قهرمانی شهرداری بم بسته شد.شهرداری بم در کردستان پیروز دیدار با وچان شد و به مقام نخست نیم فصل رسید.

آی دبلیو اسپورتس – هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۶ دی ۹۸ با انجام ۶ بازی برگزار شد و در مهم‌ترین دیدار نیم فصل که حکم تعیین قهرمان نیم فصل را نیز داشت در سنندج جدال تیم‌های وچان کردستان و شهرداری بم به پیروزی میهمان انجامید.

تیم‌های شهرداری بم و وچان کردستان امروز در حالی در آخرین هفته نیم فصل در میان وزش باد نسبتاً شدید و در زمینی لغزنده حاصل از باران دو روز گذشته در ورزشگاه ملک نیا سنندج با هم روبرو شدند که دو تیم تا پیش از این بازی در همه بازی‌های خود پیروز شده بودند و تفاضل گل، سبب برتری بم بر وچان بود.

در این مسابقه تلاش دو تیم در یک بازی پرحادثه و جذاب با پیروزی ۳ بر ۲ شهرداری بم انجامید و بم که ۲ بر یک از حریف عقب بود به بازی برگشت و اولین شکست فصل را به وچان تحمیل کرد تا سمیه شهبازی بار دیگر بازنده رویارویی با مرضیه جعفری باشد.

فاطمه گرایلی هافبک مازندرانی شهرداری بم یک گل حساس برای تیمش به ثمر رساند

تیم شهرداری بم با این برد و در روزی که کویستان خسروی، فاطمه گرایلی و زهرا قنبری گلزنی کردند قهرمان نیم فصل شد. فروغ موری و سمیه خرمی گل‌های وچان کردستان را به ثمر رساندند. دو تیم جدال نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری دارند و امتیاز شهرداری بم این است که دیدار پایانی فصل را برابر وچان در بم برگزار خواهد کرد.

زهرا خواجوی سنگربان ۲۱ ساله نهاوندی تیم ملی و وچان کردستان، در دیدار امروز وچان کردستان و شهرداری بم موفق شد ۹۴۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته و رکورد نیازمند گلر سپاهان را بشکند البته رکورد کلین شیت های پیاپی تیم وچان کردستان و زهرا خواجوی سنگربان این تیم نیز سرانجام شکست و او در این بازی پس از ۱۰ بازی کلین شیت، ۳ گل دریافت کرد.

در سیرجان، تیم شهرداری سیرجان برابر ذوب آهن اصفهان ۳ بر صفر به پیروزی رسید. سهیلا نظام آبادی، افسانه چترنور و شبنم بهشت در این مسابقه دروازه حریف را فرو ریختند. در اصفهان، سپاهان میزبان پالایش گاز ایلام بود که موفق شد حریف خود را با حساب ۳ بر صفر و با گل‌های هاجر دباغی، شقایق روزبهان و نگین زندی از پیش رو بردارد.

در انزلی، مصاف ملوان و زاگرس شیراز با برتری ۲ بر یک ملوان پایان یافت و هاجر شاه ملک پور و هانیه رحیمی برای ملوان و فاطمه صفا برای زاگرس گلزنی کردند. همچنین دیدار تیم‌های سینا بوشهر و هیئت البرز که در بوشهر برگزار شد با پیروزی ۲ بر یک تیم سینا بوشهر به انتها رسید.

در اهواز همیاری ارومیه یک بر صفر از سد آویسا خوزستان عبور کرد. نتایج کامل دیدارهای امروز بدین شرح است:

وچان کردستان ۲ شهرداری بم ۳

ملوان انزلی ۲ زاگرس شیراز ۱

شهرداری سیرجان ۳ ذوب آهن اصفهان صفر

سپاهان اصفهان ۳ پالایش گاز ایلام صفر

آویسا خوزستان صفر همیاری آذربایجان غربی ۱

سینا بوشهر ۲ هیئت البرز ۱

جدول رده بندی، نتایج هفتگی و آمار لیگ برتر فوتبال

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.