19

کاناریام قهرمان لیگ برتر اسکیت این لاین هاکی بانوان شد

  • کد خبر : 35935
  • 10 دی 1398 - 1:25
کاناریام قهرمان لیگ برتر اسکیت این لاین هاکی بانوان شد

پرونده مسابقات لیگ برتر اسکیت این لاین هاکی بانوان بسته شد و جام قهرمانی دهمین دوره از این رقابت‌ها به تیم کاناریام اختصاص پیدا کرد. آنها بالاتر از بوم باکس جام را به دست آوردند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – لیگ برتر اسکیت این لاین هاکی، مهم‌ترین لیگ زنان در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون اسکیت است که با شور و نشاط خاصی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و اکنون قهرمان آن مشخص شده است.

در دهمین دوره لیگ برتر این لاین هاکی بانوان کاناریام موفق شد در رقابت با بوم باکس تهران، عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. در قهرمانی کاناریام عسل حیدری بازیکن گلزن این تیم نقش اصلی را ایفا کرد و ۲۹ گل زد تا هم عنوان بهترین گلزن را کسب کند و هم بازوی قدرتمند تیمش برای قهرمانی باشد.

پس از تیم‌های کاناریام و بوم باکس، تیم ام دات آر که با بوم باکس هم امتیاز بود به مقام سوم رسید زیرا از نظر تفاضل گل وضعیت ضعیف‌تری نسبت به بوم باکس داشت. هایپر اسکیت در این مسابقات چهارم شد و عناوین پنجم تا هفتم لیگ این لاین هاکی نیز به ترتیب به تیم‌های آینده سازان پرشین قم، سامان گستر همدان و ریف اصفهان اختصاص یافت.

در جدول پاسورها فاطمه اسماعیلی بازیکن تیم بوم باکس تهران با ۲۰ پاس عملکردی درخشان داشت و نفر اول فهرست پاسورها شد. او همچنین با توجه به ۲۳ گلی که به ثمر رساند در مجموع با ۴۳ گل و پاس گل عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر این لاین هاکی را کسب کرد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۰۱:۲۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.