لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ ولفسبورگ و لیون در یک قدمی فینال | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
7

لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ ولفسبورگ و لیون در یک قدمی فینال

  • کد خبر : 3602
  • 06 اردیبهشت 1397 - 19:58
لیگ قهرمانان زنان اروپا ؛ ولفسبورگ و لیون در یک قدمی فینال

دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا برگزار شد و ولفسبورگ با پیروزی در لندن برابر چلسی و لیون با تساوی در منچستر برابر سیتی در آستانه فینالیست شدن قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی چمپیونز لیگ زنان ، 2 مسابقه در شهرهای منچستر و لندن در خاک انگلیس برگزار شد.

در منچستر ، تیم فوتبال منچستر سیتی در خانه از پس المپیک لیون فرانسه برنیامد و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. لیون که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می رود گرچه گل نزد اما پس از حذف بارسلونا، نمایشی در حد یک تیم قهرمان داشت.

سیتی حتی خوش شانس بود که در خانه بازنده نشد. آمار شوت های لیون با عدد 26 در برابر 5 شوت منچستر سیتی میل بالاتر میهمان به گلزنی را نشان می داد.  حالا لیون در بازی برگشت کار ساده تری برای صعود به فینال دارد.

در لندن ، چلسی برابر ولفسبورگ شب ناامید کننده ای داشت. وقتی جی سو یون بازیکن کره ای چلسی در همان دقیقه اول بازی دروازه ولفسبورگ را فرو ریخت کسی فکر آن را نمی کرد که شب تلخی برای چلسی در راه باشد.

ولفسبورگ برای به تساوی کشاندن کار فقط 15 دقیقه وقت می خواست. سارا بیورک هافبک 28 ساله ایسلندی ولفسبورگ در دقیقه 16 بازی را مساوی کرد و 4 دقیقه پیش از پایان نیمه اول مارن میلده مدافع میانی نروژی چلسی به اشتباه دروازه تیم خود را فرو ریخت.

تلاش چلسی برای جبران مافات در نیمه دوم بی نتیجه بود. لارا دیکنمندر دقیقه 65 گل سوم ولفسبورگ را هم به ثمر رساند تا ولفسبورگ با برتری 3 بر یک از حالا خود را فینالیست بداند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.