انصراف راه یاب ملل سنندج از لیگ فوتبال بانوان / بیگلر : نقدینگی کم است ؛ توان تیمداری نداریم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

انصراف راه یاب ملل سنندج از لیگ فوتبال بانوان / بیگلر : نه توان تیمداری نداریم و نه حمایت می شویم

  • کد خبر : 3626
  • 06 اردیبهشت 1397 - 22:29
انصراف راه یاب ملل سنندج از لیگ فوتبال بانوان / بیگلر : نه توان تیمداری نداریم و نه حمایت می شویم

پس از یک سال تقریبا با شکوه ، اکنون باشگاه راه یاب ملل سنندج نماینده کردستان در لیگ برتر فوتبال بانوان در مسیر انصراف از تیمداری قرار گرفته است. انصرافی که مدیر راه یاب ملل می گوید ناشی از کاهش شدید نقدینگی در شرکت راه یاب ملل و البته کم توجهی از مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ پس از مطرح شدن زمزمه هایی مبنی بر این که سپاهان ممکن است تصمیم جدی بر تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان نداشته باشد و البته مجموعه ای از سکوت ها و انکارها ، حالا پرونده جدید و جدی تری به نام راه یاب ملل کردستان گشوده شده است.

سبز و مشکی پوشان راه یاب ملل که تیمی با پرستیژ در لیگ 96 فوتبال بانوان کشور بودند اکنون در شرایط نابسامانی قرار گرفته اند و شرکت مشاورین راه یاب ملل به دلیل مشکلات مالی قصد دارد قید تیمداری در فوتبال بانوان را بزند.

خه بات بیگلر مدیر باشگاه راه یاب ملل کردستان در گفتگو با IWSports با تایید موضوع انصراف از تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: در سال 96 با وجود این که به هیچ وجه سال مالی خوبی را سپری نکردیم اما به تعهدات خود در قبال تیم هایمان اعم از فوتبال زنان و والیبال مردان عمل کردیم اما در سال جدید مشکلات فشار زیادی روی مجموعه وارد می کند.

وی افزود: پس از یک سال نامساعد ، امسال نیز سال مالی خوبی را شروع نکرده این و نقدینگی شرکت راه یاب ملل به شدت پایین آمده است. متاسفانه حمایت مسئولین از بخش خصوصی که در ورزش بانوان ورود کرده بسیار کم است و در این شرایط متاسفانه باید از تیمداری کناره گیری کنیم.

مدیر باشگاه راه یاب ملل کردستان گفت: امکان ادامه فعالیت در لیگ فوتبال بانوان برای راه یاب ملل بسیار کم است. ما با تسویه حساب کامل در سال 96 با بازیکنان و مربیانمان ، حسن نیت خود را نشان دادیم و قلبا راضی به توقف فعالیت در فوتبال بانوان نیستیم اما شرایط مالی به ما اجازه کار نمی دهد و بعید می دانم که بتوانیم تحت شرایطی در لیگ 97 هم تیم داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.