زینب اسماعیلی در اردوی تیم ملی: قرار نیست به خانه برگردم | باید متفاوت با گذشته باشم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

زینب اسماعیلی در اردوی تیم ملی: قرار نیست به خانه برگردم | باید متفاوت با گذشته باشم

  • کد خبر : 39207
  • 10 دی 1398 - 8:15
زینب اسماعیلی در اردوی تیم ملی: قرار نیست به خانه برگردم | باید متفاوت با گذشته باشم

ستاره ۱۹ ساله وزن هشتم تیم ملی تکواندو به دنبال تحقق رویای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. زینب اسماعیلی بخشی از برنامه امیدوار کننده ای است که  از هفتم دی آغاز شده است: اردوی تیم ملی

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران – اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی آغاز شده که در وزن هشتم، زهرا پوراسماعیل و زینب اسماعیلی تکواندوکاران آماده و قبراق این وزن هستند.

هر ۲ تکواندوکار جوان در هفته‌های گذشته این آمادگی را هم در مسابقات انتخابی و هم لیگ ثابت کرده‌اند. در این میان، زینب اسماعیلی چهره ویژه ای است که این بار عزمی جدی برای انجام مهم‌ترین اتفاق زندگی ورزشی اش تا به امروز، دارد.

تکواندوکار ۱۹ ساله پس از ۷ سال حضور در عرصه تکواندو به تدریج باتجربه‌تر می‌شود. زینب در مورد شانس پیش رویش می‌گوید: وقتی وارد دنیای حرفه‌ای تکواندو شدم متوجه شدم که نفراتی که پیش روی من هستند که به اندازه تمام دوران تکواندوی من ملی پوش و در سطح بین المللی مطرح بوده‌اند. خوشبختانه امروز هم قدم همان‌ها هستم. منتظرم تا فرصتی برای افتخار آفرینی به دست بیاورم.

K-League 2019 – Can Appliance VS Fath Sadr Alborz – Zeinab Esmaeili (R) Zahra Pour Esmaeili (L)

زینب اسماعیلی ۲ سال پیش فنی‌ترین بازیکن لیگ شد. سال گذشته که به صورت آزاد در مسابقات جام ریاست در کیش شرکت کرده بود مدال برنز کسب کرد و سهمیه مسابقات آسیایی را به دست آورد. حالا او بخشی از برنامه امیدوارانه ای است که آغاز شده است.

او در این خصوص می‌گوید: نسبت به این اردو خوشبین هستم اما می دانم که این اردو باید با اردوهای قبلی من کاملاً متفاوت باشد. نیاز دارم که تغییراتی روی خودم اعمال کنم و اگر قرار باشد که پس از چند هفته به خانه برگردم، این هدر دادن هزینه است. اگر کسی وارد اردوی ملی می‌شود باید جاه طلبی کسب مدال داشته باشد و با چنگ و دندان از پرچم کشورش دفاع کند. باید دست به دست هم دهیم تا افتخار آفرین شویم.

Zeinab Esmaeili in WTF President Cup 2019 Kish Island

آیا زینب به اندازه کافی آماده هست؟ نتایج اخیر او این را تایید می‌کند ضمن اینکه او تاکید کرده از نظر روانی نیز ذهنی آماده تمرین سنگین، رقابت سخت و مبارزه‌ای با تمام توان است.

زینب یکی از نقاط قوت تیمش در لیگ است. او در تیم لوازم خانگی کن نمایش خوبی داشته و در این خصوص می گوید: ” پیروزی و شکست در لیگ الزاماً به معنای این نیست که یک تکواندوکار در اوج یا در ضعف است. به هر حال، پیروزی و شکست همیشه با ماست. هدف ما در لیگ، تلاش برای تیم است و هدف بزرگ‌تر، کسب تجربه بیشتر برای میادین بزرگ آینده. گاهی از حواشی یا مشکل داوری حرف می‌زنند. من ترجیح می‌دهم از احترام صحبت کنم.”

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۰۸:۱۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.