9

چالش تمرین دختران دو و میدانی کار تهران در ورزشگاه شیرودی حل می‌شود؟

  • کد خبر : 39243
  • 10 دی 1398 - 12:21
چالش تمرین دختران دو و میدانی کار تهران در ورزشگاه شیرودی حل می‌شود؟

رئیس هیئت دو و میدانی استان تهران می‌گوید موضوع تمرین دختران دو و میدانی کار در ورزشگاه شهید شیرودی در حال پیشرفت و گشایش است و تمرین دختران در این پیست در گروه سنین پایه آغاز شده است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – موضوع تمرین دختران دو و میدانی کار تهران در ورزشگاه شهید شیرودی موضوعی است که مدت‌ها از طرح آن می‌گذرد اما هنوز خبری از حل این مشکل نیست و یکی از اماکن مهم ورزشی تهران در این زمینه خدماتی به دختران دو و میدانی کار ارائه نمی‌کند.

علی ایرجی رئیس هیئت دو و میدانی استان تهران درباره این موضوع به پایگاه خبری ورزش زنان ایران می‌گوید: خوشبختانه روزنه‌های خوبی باز شده است. در مورد پیست شهید شیرودی، بحث حراستی داریم و حتی برای رفع این مشکل از طریق اقدام کردیم و خبر خوش این است که به تدریج با گروه سنی پایین، تمرین دختران در این پیست را شروع کرده‌ایم.

وی افزود: در نظر داریم به تدریج زمینه را برای حضور دختران دو و میدانی کار فراهم کنیم. نمی گویم که این مشکل را در حال حاضر حل کرده‌ایم اما مسیر ما رو به جلو و در حال باز شدن است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان تهران گفت: با بخش بانوان وزارت ورزش رایزنی داشته‌ایم که همایش‌ها و نیز دوره‌های مربیگری دو و میدانی بانوان در ورزشگاه شیرودی برگزار شود. نمی‌توان انتظار داشت که به یک باره این مسئله حل شود اما شرایط بهبود یافته است و در آینده اتفاقات خوشی رقم می‌خورد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۱۲:۲۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.