راضیه جلیل پور : سوپر لیگ کاراته سالم و باکیفیت نیست | چرا مربی تیم ملی لیگ را نمی‌بیند؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

راضیه جلیل پور : سوپر لیگ کاراته سالم و باکیفیت نیست | چرا مربی تیم ملی لیگ را نمی‌بیند؟

  • کد خبر : 39253
  • 11 دی 1398 - 17:17
راضیه جلیل پور : سوپر لیگ کاراته سالم و باکیفیت نیست | چرا مربی تیم ملی لیگ را نمی‌بیند؟

راضیه جلیل پور سرمربی تیم کاراته شهرداری سمنان از دیدن نشدن لیگ توسط مربی تیم ملی انتقاد کرده است و می گوید سوپر لیگ کاراته سالم و باکیفیت نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا، راضیه جلیل‌پور درباره ارزیابی خود از نحوه برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ کاراته بانوان ایران، اظهار کرد: ۲ ماه است لیگ آغاز شده و می‌توانم بگویم که سطح لیگ نسبت به سال‌های گذشته افت چشمگیری داشته است. همچنین بدلیل بازخورد بسیار ضعیف لیگ کاراته در رسانه‌ها شاهد بی میلی حامیان مالی برای سرمایه‌گذاری در کاراته بانوان هستیم.

سرمربی تیم کاراته شهرداری سمنان بیان داشت: این موضوع یک ضعف بسیار بزرگ است که باعث لطمه به لیگ کاراته شده و سالن رقابت ها اصلا شرایط پذیرش خبرنگار و جایگاه برای خبرنگاران را ندارد. مسابقات فینال نیم فصل سوپر لیگ کاراته جمعه انجام شد که در این دور در مصاف با تیم دانشگاه آزاد نبرد واقعی بین بازیکنان نبود و این عوامل خارجی بودند که با حضور خود بازی را هدایت کردند و به آن جهت دادند.

او با گلایه از غیبت کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در سالن رقابت های لیگ، گفت: بر خلاف لیگ آقایان، که کادر فنی تیم ملی تمامی مسابقات را زیر نظر می گیرند، در لیگ بانوان خبری از حضور کادر فنی تیم ملی نیست که فکر می‌کنم این یک توهین بزرگ به جوانانی است که می‌خواهند خود را نشان بدهند و این امید را دارند که به تیم ملی برسند.

جلیل پور افزود: این موضوع اتفاق بدی است و دلیل اینکه کادر فنی تیم ملی نسبت به لیگ بی‌تفاوت است را نمی‌دانم. متاسفانه هیچ دلخوشی برای کاراته بانوان جز همین حضور در لیگ نمانده و مربیان زیادی زحمت می کشند تا این لیگ را سرپا نگه دارند.

سرمربی تیم شهرداری سمنان درباره وضعیت داوری‌ها نیز گفت: داوران با تجربه که اسیر جو سالن نمی‌شدند نیز در لیگ نیستند و احتمالا بخاطر پرداخت اندک و هزینه‌های جانبی حاضر نشده اند در لیگ قضاوت کنند. همین امر باعث بروز برخی حواشی در نحوه قضاوت‌ها شده است.

جلیل‌پور ادامه داد: لیگی داریم که نمی‌توانم بگویم سالم و با کیفیت است. امیدوارم امسال به هر شکل ممکن این لیگ سپری شود. ما بدنبال این هستیم که رشد کرده و بتوانیم به کاراته ایران خدمت کنیم اما باید لیگ مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

او همچنین گفت: من تنها سرمربی هستم که هدایت ۲ تیم را در لیگ بر عهده دارم، در لیگ برتر نیز بخش جوانان و امید را داریم که امسال برای انتخابی رقابت های آسیایی سال آینده آماده می‌شوند و امیدوارم این اعزام انجام شود تا انگیزه ها از بین نرود. در مجموع کار هماهنگی، نظارت و تمرین حدود ۶۰ کاراته کا بسیار سخت و مشکل است که خوشبختانه توانسته‌ایم از عهده آن بخوبی برآییم.

سرمربی تیم شهرداری سمنان در ادامه درباره علت تغییر نام تیم هیات کاراته اصفهان به شهرداری سمنان گفت: در ابتدا از زحمات بی شائبه استاد ناظریان که با تمام توان این تیم را تا نیم فصل حمایت کردند و باعث و بانی حضور این تیم شدند در زمانی که هیچ کس پشتیبانی نکرد و من تنها بودم تشکر می‌کنم.

جلیل پور تاکید کرد: در ابتدای فصل با توجه به اینکه ما سه تیم با نام هیات کاراته اصفهان در لیگ برتر و سوپر لیگ در بخش خانمها و آقایان داشتیم تصمیم گرفتیم با اسپانسرها وارد مذاکره شویم تا بتوانند سهمی در هزینه ها داشته باشند.

او اظهار کرد: بعد از پیشنهاد شهرداری سمنان مبنی بر همکاری با نظر و توافق جمعی جناب استاد ناظریان و خانم چگونیان نایب رییس هیات که زحمات بسیاری برای تیم کشیدند تصمیم گرفتیم نام تیم تغییر کند. این در حالی بود که وضعیت تیم بسیار عالی بود و برای ما خیلی سخت بود که در آن برهه زمانی تغییر نام انجام دهیم. در نهایت با درایت ایشان و در نظر گرفتن منافع بازیکنان و کادر، تصمیم بر تغییر نام تیم شد.

جلیل‌پور در پایان گفت: به علت احترام خاصی که برای استاد ناظریان قائل هستم حتی در شب قبل از مسابقه از ایشان خواستم که دوباره نام به هیات کاراته اصفهان برگردانده شود و اعلام کردم بنده با هر شرایطی حاضر به ادامه کار هستم .

سرمربی تیم شهرداری سمنان ادامه داد: ایشان بنده را به آرامش دعوت کردند و گفتند که بدنه تیم از بازیکنان اصفهان است و برای رشد و پیشرفت آنان حاضر به این کار است. در هر صورت پایه این تیم بازیکنان اصفهانی هستند و اصفهان سهم بیشتری در ترکیب تیم دارد. امیدوارم با موفقیت در لیگ برتر گوشه ای از زحمات ایشان را جبران کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.