سرمربی تیم والیبال ستارگان فارس: اگر بومی‌ها را داشتیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال بودیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

سرمربی تیم والیبال ستارگان فارس: اگر بومی‌ها را داشتیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال بودیم

  • کد خبر : 39257
  • 08 دی 1398 - 11:47
سرمربی تیم والیبال ستارگان فارس: اگر بومی‌ها را داشتیم مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال بودیم

سرمربی تیم والیبال ستارگان فارس تاکید کرد از نتایج تیمش با توجه به بی تجربگی این تیم رضایت دارد. مهرانگیز جمشیدی می‌گوید اگر هفت بازیکن اثربخش استان فارس برای تیم استانشان بازی می‌کردند فارس مدعی قهرمانی لیگ برتر بود.

فرزانه دزفولی – آی دبلیو اسپورتس “فارس”: تیم ستارگان فارس از چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر والیبال بانوان ۲ پیروزی و ۲ شکست کسب کرده و با شش امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی امتیازات را به خود اختصاص داده است. د

در خصوص وضعیت کنونی و چگونگی تشکیل تیم ستارگان گفتگویی با مهر انگیز جمشیدی سرمربی این تیم ترتیب دادیم که مشروح این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

از بازیکنان جوان و بومی استفاده کرده ایم

به دلیل بی تجربگی و جوان بودن بازیکنان تیم، قصد حضور در مسابقات لیگ برتر را نداشتیم اما بالاخره تصمیم گرفتیم در این رقابتها شرکت کنیم. تیم ستارگان یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در این دوره مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود که برای تشکیل این تیم از بازیکنان جوان و بومی استفاده شده است.

ستارگان از شرایط سخت افزاری مطلوبی برای انجام تمرینات خود برخوردار نیست. در واقع برای تمرین با مشکل کمبود سالن مواجه هستیم. وقتی تیمی در مسابقات سوپرلیگ شرکت می‌کند، باید امکانات و شرایط ویژه ای هم برای تمریناتش فراهم شود. البته خانم بهرام زاده کمک مربی تیم، تلاش زیادی در این زمینه دارند که جا دارد از ایشان قدردانی کنم.

مشکل سالن در شیراز

شیراز از یک خانه والیبال بهره می‌برد اما عملاً هیچ استفاده‌ای از این مکان نمی‌شود. والیبال فارس پتانسیل بالایی دارد و اگر اهمیت و بهای بیشتری به این رشته ورزشی داده شود قطعاً می‌توانیم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم و به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسیم.

در فارس، اسپانسرها در هندبال فعالیت دارند

حدود ۷ بازیکن خوب والیبال فارس که از بازیکنان ملی پوش هم هستند، برای تیم‌های سایر استان‌ها بازی می‌کنند. اگر این بازیکنان در تیم فارس حضور داشتند قطعاً از شرایط بهتری برخوردار بودیم و حتی می‌توانستیم مدعی قهرمانی باشیم.

نیاز مبرمی به وجود یک اسپانسر قدرتمند داریم تا با دغدغه کمتری در این رقابتها شرکت کنیم. متأسفانه در استان فارس شاهد عدم حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش هستیم.

هرچند که دکتر قاسم مقیمی رئیس هیأت والیبال استان حمایت‌های قابل توجهی از تیم ستارگان داشته‌اند و تلاش بسیاری برای برطرف کردن مشکلات ما دارند اما هنوز هم برای رسیدن به جایگاه موردنظرمان در کشور نیاز به حمایت اسپانسرهای مالی در این رشته ورزشی به شدت احساس می‌شود.

تیم‌های هندبال استان فارس از اسپانسر قدرتمندی برخوردار هستند. ما در حال انجام پیگیری‌های لازم برای ورود این اسپانسر در عرصه والیبال هستیم و امیدوارم بتوانیم در آینده از حضور این اسپانسر در رشته والیبال هم استفاده کنیم.

در بازی مقابل افق ، انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم

در هفته پنجم هم در مقابل تیم خوب افق قم قرار گرفتیم و این دیدار با پیروزی ستارگان در قم همراه بود. ستارگان گرچه این بازی را در ۳ ست پیاپی برد اما با توجه به نتایج حاصل از این بازی باید بگویم که انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم.

همان طور که پیشتر هم اشاره کردم، بی تجربگی و جوان بودن بازیکنان ستارگان باعث می‌شود که نتوانیم نتایج موردنظرمان را کسب کنیم. البته بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و توانستیم امتیاز خوبی را روی سرویس و دریافت سرویس از تیم افق به دست آوریم.

درهفته ششم میزبان تیم قدرتمند سایپا هستیم. با توجه به اینکه تیم سایپا از بازیکنان ملی پوش، باسابقه و با تجربه‌ای بهره می‌برد، امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی را مقابل این تیم به دست بیاوریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.