13

زمزمه‌ها بالا گرفت: فرزانه فصیحی لژیونر است یا مهمان کمپ تمرینی صربستان؟

  • کد خبر : 39270
  • 08 دی 1398 - 12:53
زمزمه‌ها بالا گرفت: فرزانه فصیحی لژیونر است یا مهمان کمپ تمرینی صربستان؟

موضوع حضور فرزانه فصیحی در صربستان به عنوان یک دختر دو و میدانی کار لژیونر وارد فاز جدیدی شده است. پس از اینکه جریان رسانه‌ای او را لژیونر معرفی کرد اکنون منابع پیگیر می‌گویند باشگاه پارتیزان بلگراد او را جذب نکرده بلکه فرزانه فصیحی در صربستان فقط در حد مهمانی برای کمپ تمرینی است.

آی دبلیو اسپورتس – طی هفته‌های گذشته جریان رسانه‌ای نشات گرفته از یکی دو رسانه مشخص، فرزانه فصیحی را به عنوان دختر دو و میدانی کاری که به باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان پیوسته و لژیونر دو و میدانی ایران است معرفی کرد.

همین جریان رسانه‌ای به عنوان سخنگوی این دو و میدانی کار به شکلی مشخص و واضح به حمایت از وی پرداخت و مقام نخست وی در مسابقات آزاد داخل سالن صربستان را پوشش داد اما یکی از رسانه‌ها با انتشار گزارشی جامع و مستند روی خروجی خود مدعی شده فرزانه فصیحی عضو باشگاه پارتیزان بلگراد نیست بلکه به عنوان مهمان در کمپ تمرینی پارتیزان در شهر بلگراد حضور دارد.

وب سایت جماران می‌گوید فرزانه فصیحی در فهرست رسمی اعضای این باشگاه حضور ندارد و در مسابقات داخل سالن بلگراد نیز با لوگوی پارتیزان شرکت نکرد در حالی که باشگاه صرب دوندگان خود را با البسه رسمی خود در این رویداد شرکت داده بود.

این منبع خبری همچنین از ارتباط با یک عکاس صرب سخن گفته است که طی آن، عکاس باشگاه پارتیزان می‌گوید بر اساس آیین نامه فدراسیون دو و میدانی صربستان، شهروندان خارجی نمی‌توانند در یک باشگاه صرب عضو باشند. او همچنین گفته: تا آنجا که ما می‌دانیم او به بلگراد آمده تا با یک مربی صربستانی تمرین کند و در قالب یک ورزشکار ایرانی در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

این موضوع از آنجا قابل تایید است که در استارت لیست مسابقات داخل سالن بلگراد، در مقابل نام فرزانه فصیحی بر خلاف سایر ورزشکاران نام باشگاه درج نشده بود بلکه نام ایران ثبت شد. همچنین در این مسابقه شرکت کنندگان شماره روی سینه، فتو فینیش و کنترل دوپینگ نداشته‌اند و این موضوع، اصل قهرمانی فصیحی را نیز زیر سوال برده است.

جماران می‌گوید در مسابقه‌ای که فرزانه فصیحی در آن شرکت کرده فقط ۵ نفر حضور داشته‌اند و مسابقه مقدماتی نیز برگزار نشده است. در مورد این موضوع، توضیحی از سوی فصیحی ارائه نشده است.

به نظر می‌رسد در شرایطی که فرزانه فصیحی تصور می کرد کمپین رسانه ای برای او پیروزی و خوشنامی به ارمغان می آورد ،  این کمپین به طور خودکار وارد مسیری معکوس شده است. اتفاقی که دیر یا زود رخ می داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.