تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد

  • کد خبر : 39307
  • 09 دی 1398 - 12:32
تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان متشکل از برترین‌های ۳ بازی این هفته با نظر مربیان تیم‌ها و نیز بررسی کارشناسی آی دبلیو اسپورتس معرفی شد.

آی دبلیو اسپورتس – با پایان مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان و در شرایطی که تیم‌های قدرتمند لیگ شامل سایپا، پیکان و باریج اسانس کاشان در این هفته به میدان نرفتند تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد.

بر این اساس در ترکیب تیم منتخب هفته پنجم برای نخستین بار بازیکنانی از تیم‌های بازنده به دلیل عملکرد فنی قابل توجه آنها با وجود شکست تیمشان حضور دارند. تیم ۶ نفره منتخب هفته پنجم را بازیکنانی از ۵ تیم تشکیل می‌دهند.

سمانه سیاوشی از ذوب آهن اصفهان در پست پاسور، آرزو گودرزی از تیم ستارگان فارس در پست لیبرو، سحر جباری از تیم ستارگان قزوین در پست قطر پاسور، ملیکا حقیقی رجا از تیم ستارگان فارس از پست سرعتی زن، زینب گیوه بازیکن باتجربه اکسون تهران در پست قدرتی و سوفیا محجوب بازیکن تیم افق قم در پست قدرتی بازیکنان منتخب هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان هستند.

با توجه به اینکه سایپا، پیکان و باریج اسانس در بازی‌های این هفته به میدان نرفتند تیم منتخب هفته پنجم از نظر میزان اسم و رسم بازیکنان وزن کمتری نسبت به شرایط معمول دارد اما این فرصت را برای بازیکنان کم نام و نشان تر پدیده آورده است.

اینجا بخوانید که : تیم هفته والیبال چطور انتخاب می‌شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.