17

تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو بانوان معرفی شد

  • کد خبر : 39330
  • 09 دی 1398 - 13:52
تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو بانوان معرفی شد

سمانه لطف اللهی ، کیانا اخوان، اوین پاداشی ، تینا مدانلو، نرگس میرنوراللهی ، مارال رضازاده، ملیکا میرحسینی و غزل مهدوی اعضای منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو بانوان هستند.

آی دبلیو اسپورتس – با پایان مسابقات هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو بانوان و در حالی که تیم لوازم خانگی کن در پایان هفته دوازدهم با یک بازی بیشتر از فتح صدر البرز صدرنشین لیگ شد تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندوی بانوان معرفی می شود.

بر این اساس در ترکیب تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم بار دیگر نام نرگس میرنوراللهی همانند هفته گذشته تکرار شده است و ملیکا میرحسینی نیز در وزن هفتم همین وضعیت را دارد.

سمانه لطف اللهی از دانشگاه آزاد، کیانا اخوان از اسپریچو، اوین پاداشی از شوکا لاوین مریوان، تینا مدانلو از لوازم خانگی کن، نرگس میرنوراللهی از اسپریچو، مارال رضازاده از داتیس یزد، ملیکا میرحسینی از فتح صدر البرز و غزل مهدوی از لوازم خانگی کن اعضای منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو بانوان هستند.

بدیهی است قرار گرفتن این نام ها در فهرست تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم به معنای ارزش پایین تر سایر بازیکنان موفق این هفته نیست.

اعضای تیم منتخب هفته دهم تا دوازدهم لیگ تکواندو  یک امتیاز در رنکینگ WR به دست می آورند. همچنین تعدادی از بازیکنان خارج از این فهرست از امتیاز EP (امتیاز شایستگی)  در رنکینگ WR برخوردار خواهند شد.

اینجا بخوانید که : تیم هفته چطور انتخاب می‌شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.