18

ارشیاشید طرقبه از لیگ برتر هندبال بانوان انصراف داد | رد پای مشکلات مالی

  • کد خبر : 39473
  • 11 دی 1398 - 11:09
ارشیاشید طرقبه از لیگ برتر هندبال بانوان انصراف داد | رد پای مشکلات مالی

تیم هندبال ارشیاشید طرقبه از لیگ برتر هندبال بانوان انصراف داد. آنها طی نیم فصل لیگ برتر هندبال با مشکلات زیادی مواجه بودند و شاید تصمیم به کناره گیری، منطقی‌ترین تصمیم برای آنها بود.

آی دبلیو اسپورتسلیگ برتر هندبال بانوان در میانه راه ۷ تیمی شد. ارشیاشید طرقبه از لیگ برتر هندبال بانوان انصراف داد و در این انصراف رد پای مسائل مالی دیده می‌شود. ارشیاشید مشکلات زیادی از نظر پشتیبانی و حمایتی داشت و تصمیم گرفت جلوی ضرر را بگیرد.

در لیگ برتر هندبال بانوان ۸ تیم حضور دارند و ارشیاشید بار را تا نیم فصل و برگزاری ۷ مسابقه به دوش کشید اما تصمیم گرفت قید حضور در نیم فصل دوم و ۷ بازی دیگر بزند. آنها در نیم فصل در تمامی مسابقات خود بازنده شدند که البته عجیب هم نبود.

از مشهد خبر می‌رسد ارشیاشید حتی برای تمرین کردن هم مشکل داشته است. این مشکل هم در زمینه تامین سالن و هم اختصاص بودجه برای رفع نیازهای یک تیم لیگ برتری گریبان تیم ارشیاشید را گرفته است.

مشهد و اصفهان شهرهای ۲ تیمه در لیگ برتر هندبال زنان بودند که حالا مشهد یک تیم را از دست داده است. از ابتدا هم به نظر می‌رسید یک تیم برای هندبال مشهد کافی است اما اصرار به حضور ۲ تیم سبب شد یک تیم در ناز و نعمت باشد و دیگری تنها و غرق در مرارت.

با انصراف ارشیاشید، لیگ با ۷ تیم دنبال می‌شود و حالت منطقی قضیه این است نتایج نیم فصل اول این تیم باید از جدول حذف شود. در این شرایط تفاضل گل تیم‌های دیگر دستخوش تغییر می‌شود. بدین ترتیب هر تیم در نیم فصل دوم ۶ بازی برگزار می‌کند تا قهرمان لیگ مشخص شود.

ارشیاشید طرقبه و شاندیز با این انصراف به دسته اول سقوط کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.