درباره هدیه حسن زاده ؛ رها از جاه طلبی و وفادار به ارومیه | آی دبلیو اسپورتس ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

درباره هدیه حسن زاده ؛ رها از جاه طلبی و وفادار به ارومیه

  • کد خبر : 39478
  • 11 دی 1398 - 11:36
درباره هدیه حسن زاده ؛ رها از جاه طلبی و وفادار به ارومیه

هدیه حسن زاده کاپیتان تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان است. در روزهایی که همیاری شرایط سختی را سپری می‌کند هدیه حسن زاده همچنان پای تیمش ایستاده و بار اصلی را بر دوش می‌کشد.

آی دبلیو اسپورتس – جهان به وفادارها احترام می‌گذارد. این، رفتاری است که در سرشت انسان جای دارد و در ورزش، تعداد وفاداران به پیراهن کم است اما آنها احترام خاصی نزد باشگاه و هواداران دارند.

در فوتبال زنان ایران منطقی نیست که از هواداران حرف بزنیم اما وفاداری هست. هدیه حسن زاده بازیکن تیم فوتبال همیاری آذربایجان غربی در لیگ برتر فوتبال بانوان یکی از این وفاداران است که در روزهای دشوار تیمش همچنان در این تیم حضور دارد و ستون اصلی تیم است.

در ۲۷ سالگی و در شرایطی که می‌توانست در تیم‌های بهتر و مدعی قهرمانی حضور داشته باشد و برای موفقیت‌ها جاه طلب تر باشد ترجیح داد در ارومیه، شهری که به آن عشق می ورزد بماند و تیمش را تنها نگذارد. پس قراردادهای بهتر را رد کرد و در ارومیه ماند.

در دورانی که یوونتوس در قضیه کالچوپولی به دسته دوم سقوط کرد از جانلوییجی بوفون سوال کردند که چرا یوونتوس را ترک نمی‌کند و او پاسخ داد که یک جنتلمن هرگز بانوی خود را رها نمی‌کند. حالا مورد هدیه حسن زاده بهانه‌ای شده که پای یوونتوس، وفاداری و بانوی پیر به این نوشته باز شود.

هدیه حسن زاده هنوز فرصت زیادی برای بازی کردن دارد. گرچه هیچکس از فردا خبر ندارد اما حداقل در مورد هدیه می‌توان پیش بینی کرد که او در آینده با پیراهن ارومیه از فوتبال خداحافظی کرد مشروط بر اینکه امتیاز حضور ارومیه در لیگ برتر فوتبال بانوان حفظ شود.

او در مرکز میدان، مرکز ثقل حرکتی همیاری محسوب می‌شود. در ابتدای فصل هافبک دفاعی تیمش بود و نیاز تیم سبب شد به خط آتش منتقل شود و ثمره‌اش گل‌های هدیه حسن زاده برای همیاری بود. او در همیاری تنهاست. از این نظر که بازیکنی در قواره او با همین میزان تجربه همراه با کیفیت در همیاری وجود ندارد و این مسئولیت او را سنگین‌تر می‌کند.

با این وجود، هدیه برای بازیکنان جوان‌تر در ارومیه می‌تواند الگوی خوبی باشد. او پس از ۷ سال حضور در عرصه مستطیل سبز، باتجربه است، سرد و گرم چشیده و برای تیمش اعتبار به همراه می‌آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.