12

هدیه کمیته المپیک به دختران تیرانداز | ۴.۵ میلیون پاداش به علاوه حقوق ماهانه ۵ میلیونی

  • کد خبر : 39484
  • 11 دی 1398 - 11:57
هدیه کمیته المپیک به دختران تیرانداز | ۴.۵ میلیون پاداش به علاوه حقوق ماهانه ۵ میلیونی

کمیته ملی المپیک به دختران تیرانداز ایران که سهمیه المپیک توکیو را به دست آورده‌اند ۴.۵ میلیون پاداش به علاوه حقوق ماهانه ۵ میلیونی در نظر گرفته است. پاداش آنها پرداخت شده و حقوق آنها نیز به زودی به جریان می‌افتد.

آی دبلیو اسپورتس – سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و المپیک توکیو در پیش است. ایران در چند رشته موفق به کسب سهمیه شده و در بخش زنان تنها تیراندازان هستند که توانسته این سهمیه را نهایی کنند. آنها ۴ سهمیه را به دست آورده‌اند.

هانیه رستمیان در تپانچه و نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده در تفنگ این سهمیه را نهایی کرده اند و قطعاً در المپیک حاضر خواهند بود. ورزش بانوان ایران در آینده نزدیک سهمیه های دیگری نیز به دست خواهد آورد که در کاراته، این سهمیه‌ها در دسترس تر است.

کمیته ملی المپیک به هر کدام از ۴ دختر تیرانداز ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده‌اند. ۴.۵ میلیون تومان اهدا کرد. این پاداش در مراسمی که با حضور سهمیه گرفته‌ها در کمیته ملی به انجام رسید به نفرات اهدا شد.

همچنین قرار است هر یک از آنها به زودی از حقوق ماهانه ۵ میلیون تومان بهره مند شوند البته توضیح داده نشده که این حقوق ماهانه تا چه زمانی برقرار خواهد ماند و قول آن نیز مدتهاست که داده شده است. هر یک از دختران ورزشکار ایران که سهمیه المپیک را کسب کنند از چنین مزایایی برخوردار خواهند شد.

موضوع حمایت از ورزشکاران مدال آور یا حاضر در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیکی همواره یکی از دغدغه‌های ورزشکاران و مربیان بوده است. کمیته المپیک در تلاش است از طریق پاداش و حقوق انگیزه ایجاد کند و دغدغه‌ها را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.