17

انتقاد لیلا بهرامی از ساز و کار حاکم بر تیم‌های ملی | آینده کاراته بعد از المپیک نگران کننده است

  • کد خبر : 39537
  • 11 دی 1398 - 14:06
انتقاد لیلا بهرامی از ساز و کار حاکم بر تیم‌های ملی | آینده کاراته بعد از المپیک نگران کننده است

لیلا بهرامی سرمربی اسبق تیم ملی کاراته بانوان به انتقاد از ساز و کار حاکم بر تیم‌های ملی پرداخته است. او می‌گوید از اینکه دیگر در فضای کاراته نیست خوشحال است و تیم‌های ملی پایه کاراته بانوان نیز به حال خود رها شده‌اند.

آی دبلیو اسپورتسلیلا بهرامی نامی آشنا برای اهالی کاراته است. او افتخارات قابل توجهی به دست آورد و سرمربی تیم ملی بود اما سال گذشته از تیم ملی کناره گیری کرد و ستاره موسوی به جای وی به سمت هدایت تیم ملی برگزیده شد.

وی از منتتقدان مربی تیم ملی و افسانه باقری نایب رئیس وقت فدراسیون کاراته بود و حالا در دوران حضور اشرف امینی به عنوان نایب رئیس این فدراسیون و سمانه خوش قدم در راس تیم ملی به نحوه فعالیت و روش مدیریتی در تیم‌های ملی انتقاد دارد.

او در گفتگویی که اخیراً انجام داده پیش بینی کرده است ایران در المپیک ۲۰۲۰ دو سهمیه در کاراته بانوان خواهد داشت اما شرایط کنونی تیم ملی کاراته مناسب نیست و فدراسیون کاراته باید برای تیمی که ۵ کاراته کا بیشتر ندارد اقدام به برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی کند.

لیلا بهرامی راجع به آینده تیم ملی کاراته ابراز نگرانی کرده است

او از نگاه فدراسیون کاراته به موضوع انتصاب مربیان در تیم‌های ملی انتقاد کرده و گفته سمانه خوش قدم در تیم ملی تنها است و حتی یک دستیار هم ندارد و همه کارها بر دوش خودش است در حالی که صرف نظر از زندگی شخصی هم باید به تیم ملی برسد و هم لیگ را ببیند و مسئولیتش را به درستی اجرا کند.

یکی از بخش‌های انتقادی صحبت‌های لیلا بهرامی موضوع تیم‌های ملی پایه است. بهرامی گفته تیم‌های ملی پایه کاراته بانوان با این عنوان که در سال منتهی به المپیک هستیم عملاً تعطیل شده‌اند و نه مربی دارند و نه اصولاً وجود دارند در حالی پایه و اساس آینده تیم ملی این است که تیم‌های پایه فعال و رو به رشد باشند و تیم ملی ب تشکیل شود تا همه چیز به ۵ نفر ختم نشود.

موضوع دیگری که بهرامی به آن پرداخته فراز و نشیب در نتیجه گیری ورزشکاران ملی پوش است. او احتمالاً به عملکرد طراوت خاکسار و نیز موفقیت کاراته کاها در یک دوره لیگ جهانی و حذف در دوره بعد در مراحل آغازین اشاره دارد. در مجموع لیلا بهرامی، آینده تیم ملی بعد از المپیک را نگران کننده دانسته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.