18

فاطمه صفرپور : انگیزه و انرژی بر اردوی تیم ملی تکواندو حاکم است | کسی حاشیه امنیت ندارد

  • کد خبر : 39823
  • 15 دی 1398 - 13:03
فاطمه صفرپور : انگیزه و انرژی بر اردوی تیم ملی تکواندو حاکم است | کسی حاشیه امنیت ندارد

مربی تیم ملی تکواندو بانوان وضعیت بر اردوی تیم ملی را سراسر انگیزه و انرژی عنوان کرد. فاطمه صفرپور می‌گوید ملی پوشان در صورتی که شرایط لازم فراهم شود پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان، عازم ترکیه می‌شوند.

فاطمه صفرپور در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد روند تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان در راه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: شرایط کنونی اردو مساعد و مطلوب است. تمامی نفرات حاضر در اردو با انگیزه هستند و نکته مهم در این زمینه انرژی بالای تکواندوکاران نوجوان ماست.

او ادامه داد: سطح فنی و انگیزشی اردوی تیم ملی به گونه‌ای است که کسی حاشیه امنیت ندارد و حتی بازیکنان نوجوان ما می‌توانند تهدیدی برای باتجربه‌ترها باشند. ما ۲۸ دی ماه انتخابی نهایی را خواهیم داشت و وضعیت ساختار تیم اعزامی هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: فرشته خزایی در ۴۶ کیلو، ناهید کیانی در ۵۳ کیلو، پریسا جوادی در ۶۲ کیلو، یلدا ولی نژاد و کیمیا همتی در ۶۷ کیلو، زینب اسماعیلی در منهای ۷۳ کیلو و زهرا پوراسماعیل در به اضافه ۷۳ کیلو نفراتی هستند که از مسابقات سال گذشته در کیش سهمیه دارند اما در مورد این که وضعیت ترکیب تیم اصلی ۶ نفره ما و همچنین نفرات ما در بخش تیمی چه خواهد بود در آینده تصمیم گیری می‌کنیم.

صفرپور ادامه داد: در بخش تیمی که برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود باید ۵ نفر داشته باشیم که یک نفر ذخیره است و جمع وزن آن‌ها باید از ۲۶۰ کیلو تجاوز نکند. با توجه به این که مسابقات تیمی بلافاصله پس از مسابقات انفرادی برگزار می‌شود باید همه تمهیدات را در مورد ترکیب تیمی در نظر بگیریم.

او با اشاره به این که فدراسیون تکواندو در حال تلاش برای اعزام تیم ملی به تورنمنت ترکیه است گفت: در صورتی که مشکل مالی وجود نداشته باشد و بتوانیم در تورنمنت ترکیه حاضر باشیم این مسابقات حکم میدان تدارکاتی ما پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.