18

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد

  • کد خبر : 39835
  • 16 دی 1398 - 13:10
تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد

زهرا قنواتی از ذوب آهن ، پرنیا خسروی از ذوب آهن ، غزاله نجاتی از سایپا سوگند حق پرست از شهرداری قزوین ، مهسا صابری از سایپا و مریم خلیلی بازیکن شهرداری قزوین بازیکنان منتخب هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان هستند.

آی دبلیو اسپورتس – با پایان مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان و در غیاب تیم‌های پیکان و باریج اسانس کاشان و همچنین اکسون در دیدارهای این هفتهیم منتخب هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد.

بر این اساس در ترکیب تیم منتخب هفته ششم بازیکنان تیم‌های پیروز هفته حضور دارند که سهم هر تیم برنده ۲ بازیکن است. سایپا، شهرداری قزوین و ذوب آهن استخوان بندی تیم منتخب هفته را تشکیل می دهند.

زهرا قنواتی از ذوب آهن اصفهان در پست پاسور، پرنیا خسروی از ذوب آهن اصفهان در پست لیبرو، غزاله نجاتی از سایپا در پست قطر پاسور، سوگند حق پرست از شهرداری قزوین در پست سرعتی زن، مهسا صابری بازیکن ملی پوش سایپا در پست قدرتی و مریم خلیلی بازیکن تیم شهرداری قزوین در پست قدرتی بازیکنان منتخب هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان هستند.

در روند انتخاب تیم منتخب هفته خبرنگاران یا معتمدان ما در محل برگزاری مسابقات و همچنین برخی از مربیان حاضر در لیگ برتر مشارکت می‌کنند. ما امیدواریم با دسترسی به فیلم بازی‌ها در آینده به روند مناسب تری برای گزینش دسترسی پیدا کنیم.

نفرات تیم منتخب هفته یک امتیاز در رنکینگ آی دبلیو اسپورتس موسوم به WR به دست می آورند. همچنین بازیکنان دیگری که در این هفته نمایش قابل توجهی داشته اند اما در تیم هفته حضور نداشتند نیز از امتیاز EP یا شایستگی در این رنکینگ برخوردار خواهند شد.

اینجا بخوانید که: تیم هفته والیبال چطور انتخاب می‌شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.