13

ویزا صادر نشد؛ کاتاروی ایران کاراته وان شیلی را از دست داد

  • کد خبر : 39874
  • 17 دی 1398 - 10:19
ویزا صادر نشد؛ کاتاروی ایران کاراته وان شیلی را از دست داد

پس از پیگیری‌های انجام شده از سوی فدراسیون کاراته سرانجام ویزا صادر نشد و کاتاروی ایران کاراته وان شیلی را از دست داد. او از جام جهانی کاراته در اسپانیا نیز به دلیل آنچه اقدام دیرهنگام برای ثبت نام وی عنوان شده بود بازمانده بود.

آی دبلیو اسپورتس – تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته سری آ سانتیاگو عازم شیلی در آمریکای جنوبی می‌شود اما ایران در بخش زنان در این رقابت‌ها کاتارویی نخواهد داشت.

در ترکیب تیم زنان ایران ۴ کومیته کا شامل حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار و رزیتا علیپور حضور دارند و سمانه خوش قدم مربی تیم ملی اعزامی به شیلی است. در بخش کاتا قرار بود فاطمه صادقی نماینده ایران باشد اما او به شیلی سفر نمی‌کند.

علت عدم حضور فاطمه صادقی در این مسابقات صادر نشدن روادید اوست. صادقی همچنین در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا نیز حضور نداشت. در آن زمان این‌طور عنوان شد که به دلیل اینکه صادقی دیر در مسابقات ثبت نام شده امکان حضور در رقابت‌ها را از دست داده است.

کاراته ایران پس از سری آ شیلی مسابقات کاراته وان پاریس را در پیش دارد و صادقی امیدوار است در پاریس برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ در لیگ جهانی روی تاتامی برود گرچه او حسرت می خورد که در صورت حضور در سری آ می توانست نامزد کسب مدال باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.